טלוויזיה

דיסני פלוס חושפים: אלה הסדרות שתקבלו כבר בקרוב

סדרה חדשה למעריצי מלחמת הכוכבים, תוכן מסקרן על קבוצת הכדורגל רקסהאם עם רכישתו על ידי הכוכב ההוליוודי ראיין ריינדולס, ועונה חדשה למחשבות פליליות - כל התכנים החדשים של דיסני פלוס
מערכת ice | 
סרטים מובילים בדיסני פלוס (צילום shutterstock/ Ivan Marc)
הסטרימינג הענק מבית היוצר של דיסני, דיסני+, מעלה תכנים חדשים עבור המנויים בחודש יוני הקרוב, וגם בישראל יוכלו הצופים כבר בקרוב לצפות בהם על המסכים. בדיסני+ משלבים הן תוכן מקורי ובלעדי והן סרטים וסדרות של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, נשיונל ג'יאוגרפיק ועוד.
תכנים חדשים בדיסני+ חודש יוני 2024
[1] 14 ביוני | BECOMING KARL LAGERFELD | סדרה מקורית, כל הפרקים עולים יחד.
תקציר: ב-1972, קארל לאגרפלד בן ה-38 הוא מעצב הלבשת המונים שכמעט לא מוכר לקהל הרחב. המפגש שלו עם ז'אק דה באשר הצעיר, גנדרן שאפתן ומתגרה, משנה הכול. קארל מוכן סוף סוף להתעמת עם ידידו, גאון האופנה העילית, איב סן לורן, ושותפו האימתני, פייר ברז'ה. זוהר, מלחמות אגו, מסיבות ראוותניות ותשוקה הרסנית: תחזו כיצד קארל לאגרפלד נהפך לאגדה.

באדיבות דיסני+ ישראל
[2] 5 ביוני | מלחמת הכוכבים: האקוליט THE ACOLYTE | סדרה מקורית, 2 פרקים ראשונים בבכורה ולאחר מכן, פרק חדש כל שבוע.
תקציר: סדרה חדשה ביקום של מלחמת הכוכבים. האקוליט" פורשת בפנינו גלקסיה מלאה בסודות ובכוחות מן הצד האפל, והדברים אינם כפי שהם נראים.
 
אקוליט

אף אחד לא בטוח מהאמת האקוליט, סדרה מקורית של מלחמת הכוכבים מגיעה ב-5 ביוני לדיסני+

פורסם על ידי ‏‎Star Wars‎‏ ב- יום ראשון, 5 במאי 2024
[3] 25 ביוני | דיאן פון פירסטנברג: אישה חזקה DIANE VON FURSTENBERG: WOMAN IN CHARGE |  סרט מקורי.
תקציר: בערב תערוכת רטרוספקטיבה שמציגה כמעט 55 שנות קריירה, דיאן פון פירסטנברג מביטה לאחור על הדרך שהיא פילסה בכוחות עצמה בתעשייה שנשלטת על ידי גברים כדי לבנות, כנגד כל הסיכויים, אימפריית אופנה ששווה מיליוני דולרים. בזכות נחישות טהורה, היא התגברה על כל מכשול שעמד בדרכה, כולל אפליה מינית, הסכנות שבהגירה לארצות הברית, עליות ומורדות בתעשייה, גירושים מתוקשרים, ואפילו התמודדות עם מחלת הסרטן.

באדיבות דיסני+ ישראל
[4] 14 ביוני | מחשבות פליליות, עונה 17 CRIMINAL MINDS S17 | סדרה מקורית, 3 פרקים ראשונים בבכורה, ולאחר מכן פרק חדש כל שבוע
תקציר: לאחר פרק הסיום המפתיע בעונה הקודמת, העונה החדשה של מחשבות פליליות מתחילה כאשר צוות הפרופילים המובחר של הFBI -  יוצא לחוקר את התעלומה הקטלנית של גולד סטאר. ככל שהתעלומה ממשיכה, היחידה לניתוח התנהגות (BAU) נתקלת בסיבוך בלתי צפוי, כאשר הרוצח הסדרתי אליאס ווויט מנהל משא ומתן על עסקה שמעבירה אותו למשמורת פדרלית, בחצר האחורית של ה-BAU . הצוות עומד כעת בפני האיום הגדול ביותר שלו עד כה, ואינו יכול לצאת ללא פגע מההשלכות.

באדיבות דיסני+ ישראל
[5] 12 ביוני | ברוכים הבאים לרקסהאם, עונה 3 FX’S WELCOME TO WREXHAM S3 | סדרה מקורית, 2 פרקים ראשונים בבכורה ולאחר מכן פרק חדש כל שבוע
תקציר: בשנת 2020 חברו רוב מק'להני וריאן ריינולדס לקניית מועדון הכדורגל רקסהם מהדרג החמישי בתקווה להפוך את המועדון לסיפור של קבוצת אנדרדוג שתזכה לתמיכה מכל רחבי העולם. העולם שם לב לקבוצה, והשינויים בעיצומם. לאחר 15 עונות מאכזבות בליגה הלאומית, המועדון סוף סוף העפיל בחזרה לליגת הכדורגל האנגלית. האם מועדון הכדורגל רקסהם יצליח לקום מהקרשים?
[6] 12 ביוני |  מתחת לגשר UNDER THE BRIDGE | סדרה מקורית, כל הפרקים עולים יחד
תקציר: הסדרה "מתחת לגשר" מבוססת על ספרה של הסופרת רבקה גודפרי על אודות סיפורה האמיתי מ-1997 של רינה וירק (וריטיקה גופטה) בת ה-14, שיצאה להצטרף לחברות במסיבה ולא שבה מעולם. דרך עיניה של גודפרי (ריילי קיאו) ושל שוטרת מקומית (לילי גלדסטון), הסדרה לוקחת אותנו לעולמן הנסתר של הנערות הצעירות שהואשמו ברצח, וחושפת את האמת המזעזעת לגבי הרוצח הבלתי סביר.

באדיבות דיסני+ ישראל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה