דיגיטל וטק

הבכירה לשעבר במיקרוסופט ויוצא 8200 חוגגים גיוס ענק בחברה שייסדו

חברת הסייבר הישראלית Dazz גייסה בסך הכל 100 מיליון דולר מאז שהוקמה, כאשר חצי מזה רק בסבב הגיוס האחרון. בחודשים הקרובים היא צפויה להרחיב את צוות עובדיה בעשרות משרות חדשות
מערכת ice | 
הייטק בישראל (צילום pexels, pixabay, freepik)
ההייטק הישראלי לא עוצר לרגע וברקע הדרמה הגדולה סביב עסקת גוגל-וויז שהייתה קרובה לסגירה אך נדחתה על ידי אסף רפפורט ברגע האחרון, חברת הסייבר הישראלית Dazz מודיעה על סבב גיוס מוצלח.
החברה הישראלית גייסה מאז שהוקמה כ-100 מיליון דולרו כחצי מזה רק בסבב האחרון, כאשר הסכום בגיוס האחרון עומד על 50 מיליון דולר. עוד דווח כי החברה אשר מעסיקה כ-125 עובדים במשרדיה ברחבי העולם, צפויה לגייס עובדים לעשרות משרות חדשות, כבר בחודשים הקרובים. בשנה האחרונה החברה רשמה צמיחה מואצת, לרבות עלייה של כ-400% בהיקף ההכנסות השנתיות.

חברת הסייבר Dazz עוסקת בפיתוח פלטפורמה שתסייע לצוותי אבטחה והנדסה לפשט ולהפוך תהליכי תיקון אבטחת סייבר לאוטומטיים. בין מייסדי החברה נמצאים מרב בהט, אשר בעברה הייתה המשנה למנכ"ל מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, וכיום היא מנכ"לית Dazz, יובל אופיר שהיה מפקד ביחידת 8200 של צה"ל וכיום משמש כסמנכ"ל מחקר ופיתוח בחברה, ובנוסף אליהם, המייסד השלישי הוא תומר שוורץ שכיום משמש כסמנכ"ל טכנולוגיות בחברה.

מרב בהט, מייסדת ומנכ"לית Dazz: ״במציאות בה פרצות אבטחה מתרחשות מדי 11 שניות, ארגונים זקוקים לפתרון שלא רק יזהה את איומי הסייבר המשתנים - אלא גם יתקן אותם. דאזז, שהייתה לחלוצת תחום ה-Remediation (תיקון חולשות אבטחה) בתעשייה העולמית, פיתחה פתרון חדשני לצמצום החשיפה (exposure) במעטפת ההגנה של ארגונים והגיוס הנוכחי צפוי לתמוך בהמשך הצמיחה המשמעותית של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה