דיגיטל וטק

התעשייה האווירית חושפת טיל שיוט חדש ומתקדם: "שדון אווירי"

WIND DEMON הוא טיל שיוט קל וארוך טווח, ראשון מסוגו המצויד בראש ביות אלקטרו אופטי, המתאפיין ביכולת שרידות גבוהה, דיוק וקטלניות.הטיל מספק מענה לדרישת השוק לחימוש יעיל בעלות נמוכה יחסית, בכדי לאפשר לחימה לאורך זמן
מערכת ice |  2
שדון אווירי (צילום התעשייה האווירית)
התעשייה האווירית חושפת הבוקר (שלישי) את "השדון האווירי" (WIND DEMON), טיל שיוט אוויר - קרקע, המשלב יכולות חדשות המתבססות על ניסיונה הרב של החברה בפיתוח טילים ומשוטטים. השדון מספק מענה לצרכים של הלוחמה בת ימינו בכך שהוא מאפשר תקיפה מדויקת, ממרחק ולטווח ארוך כל זאת בעלות נמוכה יחסית. 
השדון האווירי משוגר מפלטפורמות מוטסות כגון מסוק או מטוס משימה. יש לו יכולת לפגוע במטרות ניידות ונייחות. הטיל נורה על פי תוכנית משימה שנקבעה מראש ללא צורך בהתערבות מפעיל.  השדון האווירי מאפשר יכולת שיגור מנגד המאפשרת לפלטפורמה המשגרת להימנע מאיומים. 

צילום: התעשייה האווירית
הטיל מצויד בראש ביות אלקטרואופטי מתקדם בעל יכולת טרמית המאפשרת פעילות ביום ובלילה. בנוסף לטיל יש יכולת התבייתות על כתם לייזר. ראש הקרב המשולב של השדון האווירי שוקל יותר מ-20 ק"ג. לטיל יכולת שרידות גבוה אשר נובעת בין היתר מפרופיל טיסה נמוך ושילוב מערכת ניווט חסינה.
אבי אלישע, מנהל מפעל מבת טילים בתעשייה האווירית: "השדון האווירי מתבסס על היכולות המתקדמות של התעשייה האווירית בתחום הטילים. אנו רואים עליה בביקוש למערכות יעילות ולא יקרות המאפשרות  לחימה לאורך זמן. השדון האווירי נותן מענה מדויק לצורך זה בכך שהטיל מציע יכולות רבות בעלות נמוכה יחסית באופן המאפשר ללקוחותינו לרכוש את המערכת בכמויות גדולות יחסית ובכך מקנה להם את האפשרות להילחם לאורך זמן".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא שדון
    חיים 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשמע יותר כמו גמדון
    סגור
  • 1.
    שיתייעצו עם האמריקאים!!!!
    אנצי!!!! 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לאמריקאים יש טיל לסיכול ממוקד ועושה הכי פחות נזק סביבתי.טיל עם מצלמה וסכין קפיצית. כך שרק המטרה נפגעת ולא הסביבה!!!!
    סגור