דיגיטל וטק

מיקרוסופט משיקה מתחרה ל-Canva עם אפליקציות בכל הפלטפורמות

מיקרוסופט השיקה רשמית את פלטפורמת Designer ליצירת עיצובים ותמונות באמצעות בינה מלאכותית. הפלטפורמה, המתחרה ב-Canva, זמינה כעת למשתמשים עם חשבון מיקרוסופט באינטרנט ובאפליקציות ל-iOS, אנדרואיד ווינדוס. האם Canva צריכה לחשוש?
רפאל בן זקרי |  2
לוגו מיקרוסופט (צילום Shutterstock)
מיקרוסופט משיקה רשמית את פלטפורמת Designer ליצירת עיצובים ותמונות באמצעות בינה מלאכותית. לאחר שלב ניסוי מתמשך, הפלטפורמה, שנועדה להתחרות ב-Canva, זמינה כעת לרוב המשתמשים בעלי חשבון מיקרוסופט, באמצעות אתר האינטרנט וכאפליקציה ל-iOS, לאנדרואיד ולווינדוס.
הפלטפורמה משלבת את מחולל התמונות DALL-E ואת ChatGPT, שניהם של OpenAI, ומאפשרת ליצור עיצובים חדשים לגמרי בעזרת AI. הפלטפורמה כוללת מגוון תבניות ליצירת עיצובים נפוצים כמו כרטיסי ברכה, רקעי טלפון או תמונות פרופיל. בנוסף, אנשי מקצוע מנוסים יכולים לבנות הכל מאפס, לפתח תבניות משלהם ולהשתמש ביצירות אמנות אישיות.
מיקרוסופט מקדמת את השילוב של Designer עם השירותים האחרים שלה, כמו Word ו-PowerPoint, בעזרת צ'טבוט ה-AI של החברה, Copilot. משתמשים יכולים לשלב בקלות עיצובים שנוצרו ב-Designer בתוך מסמכים ומצגות, מה שמקל על יצירת תכנים עשירים ומגוונים, כאשר עבור שימוש מלא באפשרויות הללו נדרש מנוי Copilot Pro.
הפלטפורמה של מיקרוסופט דומה מאוד ל-Canva, עם אפשרויות בינה מלאכותית מתקדמות כמעט בכל היבט שבה, כאשר המהלך מהווה צעד משמעותי במאמצי מיקרוסופט להרחיב את תחום השירותים שלה ולספק כלים חדשניים ויעילים למשתמשים.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ניסיתי, שיתאמצו במה שיש להם
    ראובן 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני הייתי בין הראשונים שניסו, חרא אפליקציה. הן כל שני וחמישי מנסים להוציא משהו חדש בלי להתמקד במוצרים שכבר עובדים להם. במקום לנסות ליצור מוצרים שאפילו לא חצי אפויים, הייתי ממליץ שישפרו את המוצרים הקיימים שלהם, ישפרו, ישדרגו ויחדשו אותם במקום.
    סגור
  • 1.
    איזו מין כתבה
    וואו 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה שם האפליקציה? איפה הקישורים לחנות?
    סגור