דיגיטל וטק

בר אילן בשת"פ מפתיע: הסטודנטים יתאמנו על "אנשים דיגיטליים"

האוניברסיטה תשתף פעולה עם חברת הבינה המלאכותית D-ID על מנת לספק אפשרויות תרגול בתחום מדעי האופטומטריה. באמצעות הטכנולוגיה ניתן לאפשר לימוד מעשי בדרכים חדשניות. גיל פרי, המנכ"ל: "מכשירים את דור העתיד של אנשי המקצוע"
מערכת ice | 
אילוסטרציה AI
לבינה מלאכותית שימושים רבים ומגוונים, אחד מהם הוא בשורות הרפואה. וכעת, לראשונה בישראל, יוצא לדרך שיתוף פעולה ראשון מסוגו שיאפשר לאופטומטריסטים לעתיד להתאמן ולפגוש במטופלים דיגיטליים מבוססי בינה מלאכותית על מנת לשפר את עבודתם. בהודעה שפורסמה לתקשורת היום (שני), הודיעה אוניברסיטת בר-אילן כי היא משתפת פעולה עם חברת D-ID. 
החברה פיתחה מטופלים דיגיטליים המשתמשים בטכנולוגיות בינה מלאכותית גנרטיבית על מנת לדמות מפגשים אמתיים המבוססים על מקרים מהשטח. הסטודנטים יוכלו להתנסות בטיפול שכזה, בלי הצורך לערב מטופלים אמתיים אבל כן תוך יכולת לאפשר התנסות מעשית יותר. בין השאר התנסו הסטודנטים בהתאמת עדשות ומשקפי מגן לאוכלוסיות שונות. 
גיל פרי, מנכ"ל ומייסד שותף של חברת D-ID מסר: "שיתוף הפעולה שלנו עם אוניברסיטת בר-אילן מדגים את הפוטנציאל העצום של ‘אנשים דיגיטליים’ בהכשרת דור העתיד של אנשי המקצוע. הטכנולוגיה  שלנו משנה את פני ההוראה והלמידה באקדמיה. באמצעות אווטארים מבוססי AI, הסטודנטים מקבלים חוויית למידה עשירה ואינטראקטיבית, המדמה סיטואציות אמיתיות. אנו גאים להיות חלק מהפיילוט המוצלח הזה ומצפים להמשך שיתוף הפעולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה