השוק

פרזנטורים באמצעות בינה מלאכותית: זו החברה עם הפיתוח החדשני

חברת BTR משיקה את פעילותה בתחום הבינה המלאכותית בישראל. החברה מאשפרת לכל חברה לייצר לעצמה פרזנטורית דיגיטלית הפועלת עצמאית במדיה החברתית
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום shutterstock)
חברת BTR Better Than Real מכריזה על השקת פעילותה בתחום הבינה המלאכותית בישראל. החברה, המתמחה ביצירת דמויות בינה מלאכותית לחברות, מאפשרת לכל חברה לייצר לעצמה פרזנטורית דיגיטלית הפועלת באופן עצמאי במדיות החברתיות, עם דגש על פלטפורמות טיקטוק ואינסטגרם.
בארצות הברית, דמויות בינה מלאכותית כבר קטפו קמפיינים מובילים עבור מותגים גדולים כדוגמת BMW, ובאירופה, פרזנטורית דיגיטלית בשם מייק מובילה קמפיינים מצליחים. כעת, גם בישראל, המהפכה הזו נוחתת הודות ל-BTR Better Than Real, שכבר חתמה על חוזים עם גופים ציבוריים, חברות נדל"ן וחברות קמעונאות.
הפוטנציאל העסקי של דמויות בינה מלאכותית בתחום הפרזנטוריות הוא עצום. בעולם, שוק זה מגלגל כבר מיליוני דולרים והוא צפוי לשטוף גם את ישראל. האפשרות שכל חברה תוכל ליצור לעצמה פרזנטורית דיגיטלית מותאמת אישית פותחת אינסוף אפשרויות שיווקיות ומיתוגיות, ומביאה עמה יתרונות כלכליים ניכרים.
מי שמובילה את הפרויקט בשיתוף פעולה הדוק עם BTR Better Than Real, היא חברת אייקון ישראל, המנהלת ערוץ מדיה מוביל בתחום הבידור. הפרויקט יושק בקיץ הקרוב וצפוי להשתלב לא רק ברשתות החברתיות, אלא גם בטלוויזיה ובשלטי חוצות. "אנחנו בעיצומה של מהפכה דיגיטלית," אומר אבי עבדי, בעלים של אייקון ישראל, "ואנחנו נרגשים להיות בחזית החדשנות בתחום."
 
אחת הדמויות הבולטות שפיתחו היא עדן בראל, בחורה צעירה בת 24, רווקה, ועובדת כדיילת בארקיע. היא אוהבת אוכל ולייף סטייל, ומתחברת לתחומי הטיולים, הבריאות והכושר. עדן נועדה להיות דמות מעוררת השראה עבור נשים צעירות, המשלבת חן, עצמאות ואורח חיים פעיל ובריא.
אבי עבדי, מייסד ובעלים של אייקון ישראל: ״אנחנו מאוד נרגשים משיתוף הפעולה הזה שנרקם כעת. זוהי רק ההתחלה, ואני צופה עוד שיתופי פעולה מניבים ומגוונים של אייקון ישראל עם שלל גופים וחברות, כדי להביא לישראל בשורות חדשות שלא נראו עדיין״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה