דיגיטל וטק

בינה מלאכותית בשירות האולימפיאדה תרגל אחרי מחבלי סייבר ב-35 שפות

פורטל ייעודי יאפשר למבקרים להגיש תלונה על גניבת זהות, ניסיון פריצה לחשבונות ותרחישי רמאות שונים כולל איתור אזכורים שליליים או איומים ממש, וגם גניבת זהות שנוגעים לספורטאים המשתתפים במשחקים
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
הוועד האולימפי נערך לשמירה על הספורטאים מפני מתקפת סייבר אפשרית. הוועד השיק פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית, שמנטרת אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות ב-35 שפות, ומאתרת אזכורים שליליים (או איומים ממש, וגם גניבת זהות) שנוגעים לספורטאים המשתתפים במשחקים. הפלטפורמה הזו גם תיצור קשר עם הרשתות והאתרים בבקשה להסיר את התכנים הפוגעניים. 
פורטל ייעודי מאפשר למבקרים להגיש תלונה על גניבת זהות, ניסיון פריצה לחשבונות ומקרי רמאות אונליין אחרת – מקרים שבוודאי יתרחשו במהלך ולאחר המשחקים.
עד כה משחקים אולימפיים עברו ללא אירועים מיוחדים למעט את אסון מינכן ב-72, מבלי שמתקפות סייבר הצליחו לגרום לשיבושים משמעותיים בהם. האם בפריז 2024 נראה את התוקפים מצליחים לראשונה לפגוע? הרשויות הצרפתיות נערכות בכוחות שיא ונקווה לטוב.
"אנחנו נותקף, זו לא שאלה בכלל", כך אמר לניו יורק טיימס פרנץ רגול, מנהל אבטחת המידע של הוועדה האולימפית הצרפתית שמארגנת את המשחקים, כאשר התייחס לפליאה האם אולימפיאדת פריז 2024 תותקף בסייבר. מדוע הוא יכול לומר זאת בבטחה? משום שמתקפות דומות אירעו בכל האולימפיאדות האחרונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה