דיגיטל וטק

ענקית התקשורת בהודעה דרמטית: "פרטי כל הלקוחות שלנו דלפו"

AT&T, מחברות התקשורת הגדולות בעולם, פרסמה אמש כי האקרים פרצו למאגריה דרך צד שלישי ונגנב מידע של כמעט כל 110 מיליון המנויים. החשש הוא שבעזרת המידע יוכלו ההאקרים לעשות פישינג ללקוחות החברה
מערכת ice | 
אינטרנט (צילום shutterstock)
מכה לתאגיד התקשורת הבינלאומי AT&T: האקרים הצליחו לפרוץ למחשבי החברה ולגנוב מידע אישי של "כמעט כל" לקוחותיה הסלולריים ולקוחות ספקיות הסלולר שהשתמשו ברשת שלה בין ה-1 במאי 2022 ל-31 באוקטובר 2022. בסך הכל מדובר על כ-110 מיליון מנויים.
ענקית התקשורת פרסמה אתמול (שישי) כי גם הרשומות של "מספר קטן מאוד" של לקוחות מה-2 בינואר 2023, נפרצו. לפי החברה, הפריצה נעשתה דרך ספק ענן של צד שלישי, שעליה נודע לה באפריל - בדיוק בזמן ש-AT&T התמודדה עם דליפת נתונים גדולה אחרת נוספת.
לפי אתר CNN, ההאקרים לא השיגו שמות, כתובות או מספרי תעודת זהות. מה שהם כן גנבו זה יומני שיחות המכילים תיעוד של כל מספר שלקוחות AT&T התקשרו או שלחו (כולל לקוחות של רשתות אלחוטיות אחרות), מספר הפעמים שהם יצרו אינטראקציה, ומשך השיחה. הדבר יכול לסייע לפושעי סייבר למשל לזהות שלקוח נמצא בקשר מתמיד עם בנק גדול, ולשלוח פישינג שיתחזה לבנק. בנוסף, ההאקר יכול להתחזות לחבר או בן משפחה של לקוח.
 
AT&T מחברות התקשורת הגדולות בעולם וספקית שרותי הטלפוניה וטלפון סלולריים מהגדולות בארצות הברית, מעסיקה קרוב ל-200 אלף עובדים ברחבי העולם, מתוכם כ-500 בישראל, במרכז הפיתוח באיירפורט סיטי, שהוקם לאחר ש-AT&T רכשה את חברת Interwise הישראלית בשנת 2007. המרכז בארץ מנוהל ע"י רינת זילברשטיין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה