דיגיטל וטק

זינוק ענק בגיוס עובדים למשרות טכנולוגיות מפרוץ המלחמה

קבוצת SQLink מדווחת על עלייה חסרת תקדים של כ-70% בגיוס עובדים למשרות טכנולוגיות ברוב תפקידי התעשייה הביטחונית מאז פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל'
מערכת ice | 
SQLink (צילום shutterstock)
קבוצת SQLink, המתמחה בין היתר בפיתוח של פרויקטים טכנולוגיים, מדווחת שהחל מה-7/10, רואים בחברות הגדולות ביותר בתעשייה הביטחונית בישראל עלייה מאד משמעותית בביקוש לפתרונות טכנולוגיים ובגיוס עובדים למרבית התפקידים הטכנולוגיים כשהשיא נרשם ב-2 הרבעונים האחרונים.
לפי הנתונים של קבוצת SQLink המשרות הטכנולוגיות המבוקשות ביותר בתעשייה הביטחונית בישראל כיום: מתכנתים בשפות: .net , C++ , Python, מנתחי מערכות, מנהלי פרויקטים, אבטחת מידע, תשתיות ו-DEVOPS ועוד.
מנתוני קבוצת SQLink עוד עולה כי:
- קצב הדרישה לגיוסים של תפקידים טכנולוגיים לתעשייה הביטחונית בישראל עלה משמעותית וכעת יש 40%-50% יותר משרות פתוחות בנקודת הזמן הנוכחית מול השנה שעברה.
- בעקבות המצב, על כל משרה חדשה בתעשייה הביטחונית קיימת דרישה למספר מועמדים, כלומר על כל משרה שנפתחת יש בדרך כלל יותר מתקן אחד.
- מאז פרוץ המלחמה יש גיוס גדול יותר של בכירים לתעשייה הביטחונית בישראל.

טלי קמפינסקי, מנהלת מגזר צפון ויפעת רכטמן ששון, אחראית במגזר הביטחוני, בקבוצת SQLink, מוסרות: "אנו עדים לכך שהלקוחות של הקבוצה מהתעשייה הביטחונית בישראל שיפרו את התנאים והשכר בהתאם לתנאי השוק על מנת  למשוך עובדים למשרות שהם מגייסים. מדובר בתעשייה שיש בה  קביעות ויציבות, שעות עבודה נוחות ומאפשרת גמישות (עבודה היברדית בתפקידים לא מסווגים). בתעשייה הביטחונית בישראל יש כיום כלים וטכנולוגיות חדשניות, כולל הזדמנויות בתוך החברות בעקבות תקנים שנפתחו. 
בתקופה האחרונה אנו מזהים מגמה המעידה על שובם של עובדים שעזבו תפקידים בתעשייה הביטחונית, לטובת השוק הפרטי, וכעת מבקשים לשוב ולעבוד בחברות ביטחוניות. נראה, כי מגמה זו באה בשל העובדה כי בתעשיות הביטחוניות קיימת יציבות תעסוקתית".

(קרדיט צילום: אינגה אבשלום שיליאן)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה