דיגיטל וטק

חצי מיליארד דולר: יצרנית האייפונים בהשקעה חדשה בוייטנאם

פוקסקון, ספקית ייצור האייפונים של אפל, מתרחבת ומשקיעה חצי מיליארד בוייטנאם כחלק ממהלך להקמת מפעלים חדשים. איך ישפיע המהלך הזה על ייצור האייפונים והעתיד של החברה הטייוואנית?

רפאל בן זקרי | 
פוקסקון Foxconn (צילום Shutterstock)
פוקסקון, ספקית הענק של אפל מטייוואן, הודיעה כי תשקיע כ-551 מיליון דולר בשני פרויקטים חדשים במחוז החוף הצפוני של וייטנאם, קואנג נין.
החברה קיבלה רישיון לפרויקט בשווי 264 מיליון דולר בפארק התעשייה סונג קואי אמטה לייצור מוצרי בידור חכמים, עם קיבולת מתוכננת של כ-4.2 מיליון יחידות בשנה, כך נמסר באתר הממשלה המחוזית. כמו כן, ניתן לה אישור להשקיע בפרויקט בשווי 287 מיליון דולר בפארק התעשייה באק טיין פונג לייצור ציוד מערכות חכמות.
פוקסקון, שבאמצעות חברת הבת המרכזית שלה, Hon Hai Precision Industry Co., אחראית להרכבת חלק ניכר מהאייפונים בעולם, מגוונת את בסיסי הייצור שלה עם אתרי ייצור חדשים במקומות כמו וייטנאם והודו. שני הפרויקטים החדשים מביאים את סך ההשקעה שהתחייבה פוקסקון במחוז לכ-1 מיליארד דולר, לפי הפרסום.
בשנה שעברה הודיעה ממשלת מחוז קואנג נין על הקמת שני מפעלים נוספים של פוקסקון לייצור רכיבים אלקטרוניים, בהשקעה כוללת של 246 מיליון דולר. כעת, הממשלה תקים צוות עבודה לסיוע לפוקסקון להאיץ את התהליך עם "אמצעי תמיכה ויצירת התנאים הנוחים ביותר" להשלמת הבנייה עד ספטמבר 2025.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה