דיגיטל וטק

אפל פותחת מפעל חדש: זו המדינה שנבחרה למיזם הענק

ענקית הטכנולוגיה אפל, שואפת להגדיל את הייצור שלה בדרום אסיה ולצמצם את התלות בסין. על פי פרסומים של בלומברג, אפל, בשיתוף עם התאגיד ההודי Tata, מתכננת להקים בהודו את אחד המפעלים הגדולים ביותר של ייצור אייפונים
מערכת ice | 
מוצרי אפל (צילום shutterstock)
מגפת הקורונה והיריבות הגוברת בין סין לארה"ב, גרמה לענקית הטכנולוגיה אפל, להרחיב את פעילותה בהודו. בשנים האחרונות, היא החלה לפתוח מפעלים במדינה וכעת מסתמן כי היא עומדת לפתוח בשנה הבאה, את אחד המפעלים הגדולים ביותר במדינה.
על פי דיווח של בלומברג, אפל, בשיטוף עם התאגיד ההודי Tata, מתכננת לפתוח מפעל חדש לייצור אייפונים במדינה. על פי הפרטים שידועים עד כה, השתיים רוצות להקים את המפעל בעיר חוסור בדרום מדינת טמיל נאדו. ככל הנראה, המפעל העתידי יכלול כ-20 פסי ייצור ויעסיק 50,000 עובדים בתוך שנתיים. המטרה היא שהמפעל יהיה פעיל בעוד שנה עד שנה וחצי.
מלבד צמצום שיתוף הפעולה עם סין המפעל יחזק את השותפות של אפל עם Tata, שכבר יש בבעלותה מפעל לייצור אייפונים שהיא רכשה מ-Wistron Corp במדינת קרנטקה השכנה. מלבד בהודו, אפל, כבר הרחיבה את פעילותה והיא פועלת גם בתאילנד, במלזיה ובמקומות נוספים ברחבי העולם. כמו כן, דובר אפל, סירב להגיב, בעוד שנציג טאטה לא הגיב לבקשה להגיב על הפרסומים הללו. פתיחת המפעל החדש, רק תגדיל את חלקה של הודו בייצור מכשירי האייפון, אשר תעמוד על 7% כאשר שאר המכשירים נכון להיום, מורכבים ומיוצרים בסין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה