דיגיטל וטק

מיקרוסופט בשת"פ עם OpenAI: זה השדרוג שהכניסה בצ'אטבוט שלה

מייקרוסופט, מנסה לעקוף את גוגל: החברה הודיעה כי היא תשלב את המודלים המתקדמים ביותר של OpenAI, בצ'אטבוט החדש שהשיקה קופיילוט וכעת הם פתוחים לשימוש חופשי וללא כל תשלום
מערכת ice | 
מיקרוסופט (צילום unsplash, Magma Images)

מיקרוסופט ממשיכה לפתח את קופיילוט, הצ'אטבוט החדש שהשיקה לפני כמה שבועות וכעת, אחרי ששינתה את שמו ואף הטמיעה אותו ב-Windows היא מוסיפה שלל פיצ'רים חדשים ואף מוסיפה את המודל האחרון והמתקדם של OpenAI, מה שמוסיף לקופיילוט יתרונות רבים.

בהודעה שהחברה פרסמה היא כתבה כי בשבועות הקרובים, קופיילוט, יתמוך במודל החדש של חברת OpenAI (שלמי ששכח מיקרוסופט מחזיקה 49% ממנה), GPT-4 Turbo. ההכרזה של מיקרוסופט, מהווה שינוי רציני משום שנכון לעכשיו, השימוש בGPT-4, עולה כסף ועל מנת להשתמש בו צריך לשלם מנוי חודשי.
 


בנוסף, ל-GPT4, מיקרוסופט, כבר הטמיעה לאחרונה גם את DALL-E 3, מודל התמונה המתקדם ביותר של OpenAI, ב-Windows, ואם העדכון הגיע אליכם, אתם כבר יכולים להשתמש בו למשל בכפתור ה-Copilot, ולבקש ממנו ישירות שייצר לכם תמונות מבלי לעזוב לדפדפן ולהיכנס לאתר.

בנוסף, מיקרוסופט, משלבת את GPT-4, עם חיפוש התמונות של בינג, ובכך טוענת שהיא תוכל לענות בצורה טובה יותר על שאילתות שמשלבות תמונות. בינג, גם מציג פיצ'ר חדש בשם "Deep Search", שאמור להרחיב את שאילתות החיפוש שלכם כדי למצוא תוצאות אפילו יותר מדויקות ורלוונטיות.
בנוסף, החברה משלבת יכולות חדשות שאמורות לסייע לכם בניתוחי מידע, ויזואליזציה, תכנות, מתמטיקה ועוד. על פי מיקרוסופט, היכולות הללו נמצאות בבדיקה כרגע ואמורות להגיע לכלל המשתמשים "בקרוב".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה