דיגיטל וטק

בנק מזרחי טפחות בהטבה חדשה: זו ההצעה שקיבלו הלקוחות

בנק מזרחי טפחות קורא לעסקים הפרטיים לקוחות הבנק להצטרף למתחם הדיגיטלי "גדולים בעסקים". המתחם יקודם ברשתות החברתיות ויסייע לחשיפת העסק בקרב מאות אלפי לקוחות
מערכת ice |  2
משה לארי מנכ (צילום לימור קראדי, shutterstock)

בהמשך לקמפיין שעלה לאחרונה "למי קראת עסק קטן?" הקורא תיגר על השימוש במושג 'עסק קטן', בעוד שעסקים אלו הינם העסקים המתמודדים עם האתגרים הגדולים ביותר, ישיק בקרוב בנק מזרחי טפחות את המתחם הדיגיטלי 'גדולים בעסקים'. בימים אלה יצא הבנק בקול קורא לבעלות ובעלי עסקים של הבנק המזמין אותם להצטרף למתחם.


באמצעות פלטפורמת גדולים בעסקים, יוקם לכל בית עסק עמוד במתחם ובו פרטי העסק, קישור לבית העסק ולעמוד רכישה אונליין של מוצריו או שירותיו של העסק. המתחם יקודם ברשתות החברתיות ויסייע לחשיפת העסק בקרב מאות אלפי לקוחות.

 



בנוסף, עסקים אלו ייקחו חלק בפעילות משותפת עם מועדון "הכרטיס" של מזרחי טפחות.המתחם הדיגיטלי "גדולים בעסקים" מהווה נדבך נוסף במאמצי בנק מזרחי טפחות לתמוך בעסקים הפרטיים  ולסייע להם להתגבר על האתגרים העכשוויים.

תרי ישכיל, סמנכ"לית ומנהלת חטיבת שיווק, פרסום ופיתוח עסקי במזרחי טפחות: "העסקים מהווים את חוד החנית של הכלכלה שלנו, ובשנה שבה מדינת ישראל וכלכלת ישראל נמצאות בתקופה מאתגרת, החלטנו לצאת בפעילות במסגרתה ניתן פלטפורמה וקידום ללא עלות לעסקים פרטיים וזאת לצד מגוון ההטבות הייחודיות שהבנק מציע לבעלי ובעלות עסקים".
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הרקפת 76
    בן-גיגי מיכאל 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבנק החי לא רואה את הלקחות.
    סגור
  • אלרגי לפירסומות שלהם
    לגמרי נכון 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זורקים מליונים על פירסומות אנשים לשירות אנשים אך העמלות שם איומות כנ''ל השירות ואתמול היתה כתבה שגובה ריבית 13.5 על המינוס . היקר ביותר בשוק
    סגור