כסף וצרכנות

מכה לבעלי העסקים: זו העיר בה הקנסות יעלו בצורה משמעותית

עיריית הרצליה הודיעה  כי היא תחל לאכוף מדיניות חדשה בנושא הוצאת סחורה של חנויות ועסקים מחוץ לשטחם אל המרחב הציבורי. במסגרת המדיניות החדשה, ככלל, לא תאפשר העירייה הוצאת סחורה למרחב שמחוץ לבית העסק, ובכך תגדיל משמעותית את הקנסות לבעלי העסקים הקטנים בעיר. כל מה שאתם צריכים לדעת על התקנות החדש
מערכת ice | 
הרצליה (צילום דוברות עיריית הרצליה)
עיריית הרצליה הודיעה היום (שלישי) כי היא תחל לאכוף מדיניות חדשה בנושא הוצאת סחורה של חנויות ועסקים בעיר מחוץ לשטחם אל המרחב הציבורי. במסגרת המדיניות החדשה, ככלל, לא תאפשר העירייה הוצאת סחורה למרחב שמחוץ לבית העסק. 
העירייה הודיעה כי היא החלה בפעילות הסברה נרחבת בקרב בעלי העסקים בעיר והם התבקשו להיערך ליישום המדיניות החדשה עד לתאריך 30.06.2024, שכן החל ממועד זה, תחל העירייה באכיפת הוראות אלו, על פי החוק.
בימי חגים (ראש השנה, סוכות, ט"ו בשבט, פסח, פורים, יום העצמאות ושבועות) ובאירועים מיוחדים כגון "שבוע הספר העברי", פתיחת שנת הלימודים וכד', תתיר העירייה להוציא סחורה או מתקנים מחוץ לעסקים, וזאת בתיאום מראש.
העירייה הודיעה כי היא תאפשר לבעלי העסקים הבאים בלבד להוציא את מרכולתם/מתקניהם מחוץ לבית העסק אל המדרכה בצמוד לבית העסק, בשעות פעילות העסק בלבד: חנויות שעיקר פעילותן היא מכירת פירות וירקות – יוכלו להוציא לאורך חזית אחת של העסק, רק פירות מסודרים בצורה סימטרית ולא בתפזורת, על גבי מתקן מעץ נייד ברוחב עד 80 ס"מ בלבד, בגובה שלא יעלה על 1.50 מטרים, ולא בקרטונים. לא ניתן להציב מתקנים נוספים כגון עגלות קניה. 
מספרות – יוכלו להציב שולחן עגול בקוטר עד 70 ס"מ עם עד 3 כסאות בלבד. קיוסקים – יוכלו להציב מתקן לעיתונים בגודל 40X40 ס"מ, וכן עד 2 מקררי ארטיקים / גלידות בלבד, או ברוחב חזית העסק בלבד. לא תאושר הוצאת סחורה אחרת מחוץ לעסק. 
מרכולים / חנויות לממכר מזון – חל איסור מוחלט להוציא מזון מחוץ לעסק כולל בקבוקי שתיה. לא תאושר הצבת עגלות קניה מחוץ לשטח העסק ולא תאושר הוצאת סחורה, למעט עד 2 מקררי ארטיקים / גלידות בלבד. 
מכונות אוטומטיות למכירת מוצרים – לא תאושר הצבה של מכונות אוטומטיות למכירת מוצרים/שירותים בשטח המדרכה, למעט כספומט כאשר חזית המכשיר בולטת עד 30 ס"מ לכל היותר. חנויות פרחים – יורשו להציב עציצים או דליי פרחים ובלבד שתשאר מדרכה פנויה ברוחב 2 מטרים לפחות, ובתנאי שאלו יוצבו על מעמד נייד ממתכת שחורה ולא מקובע למדרכה. 
לצד הפעולות הללו, תקיים העירייה מספר אירועי פנאי ובידור על מנת לעודד את תושבי העיר לחזור לקנות ולבלות במרכז העיר וברחובות הראשיים.  בחודשי הקיץ יפעלו מתחמי בילוי בשד' חן ובמרכזים נוספים בעיר, יתקיימו ירידים ואירועי תרבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה