דיגיטל וטק

טיקטוק בבשורה ענקית למעריציה של כוכבת הפופ האמריקאית

לרגל מסע ההופעות הבינלאומי של הזמרת טיילור סוויפט, הרשת החברתית "טיקטוק" תשיק עמוד ייעודי ואינטראקטיבי בתוך האפליקציה המוקדש לקהל המעריצים שלה. באמצעות שימוש בעמוד המיוחד, יוכלו המעריצים ליהנות משלל פעילויות שונות, דבר אשר יוסיף משמעותית לחוויית הצפייה של הופעותיה

מערכת ice | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
הרשת החברתית "טיקטוק" מכריזה על עמוד ייעודי ואינטרקטיבי אשר יושק לרגל מסע ההופעות הבינלאומי של זמרת הפופ האגדית טיילור סוויפט. לטענת "טיקטוק", מדובר בעמוד ייעודי ראשון וארוך באפליקציה מסוגו אשר הוקדש עד כה עד כה לאמן ברשת החברתית הפופולרית.
באמצעות אותו מהלך מיוחד, יוכלו מעריציה של סוויפט ליהנות משלל מסגרות פרופיל ממותגות המעוצבות בהשארת האלבומים האייקונים של הזמרת האמריקאית המצליחה. 
אותה יוזמה מיוחדת נולדה בעקבות מנהג מוכר של מעריצי טיילור סוויפט אשר במהלכו אלו מכינים צמידי חברות בהשארתה של הזמרת ושיריה המפורסמים. במהלך ההופעה, קהל המעריצים נוהג להחליף את אותם צמידים עם שאר המשתתפים באירוע.
עוד מציינת הנהלת טיקטוק, כי מדי שבוע למעריצים תהיה הזדמנות להשלים משימות חדשות הקשורות לאחד מאלבומיה של הזמרת. לאחר השלמתן, הם ירוויחו מסגרת פרופיל בהשראת אותו אלבום, וכן חרוז דיגיטלי שלו.
מעריציה של הזמרת אשר ישלימו את כל 11 השבועות, ויקבלו חרוזים של כל האלבומים, יוכלו להרכיב ממנו צמיד חברות וירטואלי, וייהנו גם ממסגרת פרופיל חדשה שחוגגת את השלמת החוויה במלואה.
בכדי להשתתף באותה חוויה ייחודית, יצטרכו המעריצים ללחוץ על סימן העוגן המוצג לצד תכנים הקשורים לזמרת או ללחוץ על הבאנר שיופיע בחיפוש של תכנים מסוג זה. בכך, יוכל קהל המעריצים להבחין בהיילייטים שונים מהופעותיה הקודמות של סוויפט. 
על ידי חיבור קהל מעריציה של זמרת הפופ האגדית ברחבי העולם לחוויה, טיקטוק מסוגלת לתמוך ולהעמיק את הקשר בין אמנים למעריצים. מאז תחילת מסע ההופעות שלה במרץ 2023, נוצרו למעלה מ-5 מיליון סרטונים עם האשטאגים הקשורים למסע הופעות שלה, ואינספור מעריצים השתמשו בטיקטוק כדי לצרוך, לצפות ולדון בסיבוב ההופעות ששובר שיאים ועושה היסטוריה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה