דיגיטל וטק

פיוניר חושפת: זה הכלי הטכנולוגי שמסייע לעסקים קטנים ובינוניים

מחקר עולמי של חברת Payoneer מצא כי עסקים קטנים ובינוניים מתקדמים לכלי AI, גיוון שרשרת האספקה ומסלולי סחר חדשים כדי להמשיך ולצמוח חרף האתגרים. ג'ון קפלן, מנכ"ל חברת Payoneer: "אנו רואים הזדמנויות צמיחה גלובליות חסרות תקדים עבור יזמים ועסקים קטנים ברחבי העולם, שמובילים גל חדש של גלובליזציה"

מערכת ice | 
פיוניר (צילום shutterstock)
חברת הטכנולוגיה Payoneer, שמסייעת לעסקים קטנים ובינוניים (SMBs) ברחבי העולם לבצע עסקאות, לנהל עסקים ולצמוח ברמה גלובלית, פרסמה היום  (שני) את דו״ח ה-SMB Ambitions Barometer - מחקר גלובלי, שמתפרסם זו השנה השנייה וסקר בתחילת 2024 כ-3,800 עסקים מ-15 מדינות, בהן ישראל, במטרה לבחון מהם הגורמים הקריטיים המשפיעים על הצמיחה שלהם. 
ג'ון קפלן, מנכ"ל חברת Payoneer: "אנו רואים הזדמנויות צמיחה גלובליות חסרות תקדים עבור יזמים ועסקים קטנים ברחבי העולם, שמובילים גל חדש של גלובליזציה". עוד הוסיף:  ״46% מהעסקים הקטנים והבינוניים שהשתתפו בסקר דיווחו כי בסיס הלקוחות שלהם הוא בינלאומי - מה שמהווה עלייה של 4% מהשנה שעברה. במקביל, עסקים קטנים ובינוניים מתמודדים עם מספר גדל והולך של אתגרים מקרו-כלכליים ונערכים להתייעל על ידי אימוץ טכנולוגיות AI, שיתוף פעולה עם יותר ספקים וכניסה למסלולי מסחר חדשים״. 
הממצאים העיקריים העולים מהדו"ח, כוללים את העובדה כי עסקים קטנים ובינוניים פונים לכלים מבוססי AI ועובדים עם יותר ספקים במטרה לתמוך בצמיחתם. על פי הנתונים, נראה כי רוב העסקים הקטנים והבינוניים שהשתתפו בסקר מתכננים להשתמש או כבר מקיימים פיילוט בשימוש בטכנולוגיית AI כדי לסייע בשירות לקוחות (62%), מסחור (64%), ניהול מלאי (62%), יצירת תוכן (62%), ניתוח תחרות (64%) ושרשראות אספקה (63%). 
בתחום שרשרת האספקה, עסקים קטנים ובינוניים מגוונים את שרשרת האספקה שלהם, עובדים בממוצע עם 29 ספקים (כולל משרדי עורכי דין וסוכנויות שיווק), לעומר 21 ספקים לפני שנתיים, זאת כתגובה מקדימה לאירועים מקרו-כלכליים. כמעט שני שלישים מהמשתתפים בסקר מאמינים כי רשת ספקים מגוונת וגלובלית מסייעת להגן על העסק שלהם מפני שיבושים גלובליים.
עוד עולה מהדו"ח, כי עסקים קטנים ובינוניים מרחיבים את בסיס הלקוחות שלהם על ידי צמיחה למסלולי סחר חדשים. שניים מתוך חמישה עסקים קטנים ובינוניים (40%) נותנים עדיפות לאירופה ומרכז אסיה לצמיחת בסיס הלקוחות שלהם בחמש השנים הקרובות,  לעומת 33% ב-2023. הסיבות המרכזיות לכך הן הזדמנויות עסקיות/הכנסות (45%), עמידה בדרישות הלקוחות (38%) וקירבה אזורית (37%). זהו חלק ממגמת גיוון סחר רחבה יותר, בצל המתח המתמשך במסחר בין סין לבין צפון אמריקה שהפך את ניהול העסקים למורכב יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה