דיגיטל וטק

פיוניר חושפת: זה הפיתוח שיסייע כלכלית לעסקים קטנים ובינוניים

חברת "פיוניר" השיקה את פונקציות חדשות אשר מיועדות לסייע כלכלית לעסקים קטנים ובינוניים. אורן רינגלר, סמנכ"ל מוצר בחברת פיוניר: "המחויבות שלנו לשיפור מתמיד של חווית הלקוח מאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים להתרחב לשווקים חדשים ולשגשג"

מערכת ice | 
עסקים למען עסקים - משבר הקורונה (צילום pexels)
פיוניר, חברת הטכנולוגיה הפיננסית המעצימה עסקים קטנים ובינוניים בעולם ומאפשרת להם לבצע עסקאות, לעשות עסקים ולצמוח באופן גלובלי, הכריזה היום (ראשון) על פיצ'רים חדשים המשפרים את חווית הלקוח ועוזרים ליזמים להתחבר בקלות לכלכלה העולמית.
אורן רינגלר, סמנכ"ל מוצר בחברת "פיוניר", בירך על הפיתוח החדש והוסיף: "חברות קטנות ובינוניות סומכות עלינו וצומחות איתנו בזכות זה שאנחנו כל הזמן מתפתחים בדרכים שמאפשרות יותר שליטה וגמישות".
על פי אורן רינגלר, סמנכ"ל מוצר בחברת "פיוניר", הפיצ'ר החדש הנקרא "הוספת כספים" מאפשר ללקוחות להשתלט על הכספים שלהם. רינגלר בירך על הפיתוח החדש של חברת "פיוניר" ואמר: "המחויבות שלנו לשיפור מתמיד של חווית הלקוח מאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים להתרחב לשווקים חדשים ולשגשג"
כאמור, הפונקציה המיוחדת מעניקה ללקוחות פיוניר להוסיף בקלות כספים במטבע יחיד ישירות מחשבונות הבנק המקומיים שלהם לחשבונות פיוניר בהם ניתן להחזיק במספר סוגי מטבעות. אותו פיצ'ר מעניק לעסקים קטנים ובינוניים גמישות פיננסית ושליטה רבה יותר בשימוש בכספים להזמנת מלאי, רכישת שירותים או תשלום לקבלנים באמצעות חשבון פיוניר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה