מינויים

חברת הפינטק פיוניר מכריזה על שורה של מינויים חדשים

הדירקטוריון מינה את ג'ון קפלן כהמנכ"ל החדש. בנוסף, הוכרז כי ביא אורדונז, המשנה לסמנכ"ל הכספים,  תקודם לתפקיד סמנכ"לית הכספים
מערכת ice | 
פיוניר (צילום ויקיפדיה)
חברת הפינטק פיוניר, המתמחה בטכנולוגיה הפיננסית המאפשרת לעסקים קטנים ברחבי העולם לבצע עסקאות, לנהל עסקים ולצמוח באופן גלובלי, הודיעה היום (רביעי) על השלמת מינויי המנכ"ל וסמנכ"לית הכספים שלה.
הדירקטוריון מינה את ג'ון קפלן כהמנכ"ל החדש ויחליף את סקוט גאליט, אשר יהפוך ליועץ בכיר לחברה וימשיך לכהן בדירקטוריון. בנוסף, הוכרז כי ביא אורדונז, המשנה לסמנכ"ל הכספים, מונתה כסמנכ"לית כספים. 
"ביצועי השיא שלנו ב- 2022 מתבססים על נסיוננו בהענקת ערך אמיתי ללקוחותינו וצמיחה עקבית בהכנסות וב-EBITDA," אמר גאליט. "אני נרגש מאוד לגבי העתיד של Payoneer ובטוח בכך שג'ון, ביאה והצוות החזק שלנו ימשיכו לשאוף להקל על עסקים קטנים ובינוניים להצליח במסחר עולמי וימשיכו להעניק ערך ללקוחות, לעובדים ולבעלי המניות שלנו גם בשנים הבאות."
"סקוט הוביל את פיוניר באופן יוצא דופן , והפך את החברה למותג עולמי אמין עם הישגי צמיחה מרשימים ביותר" אמר אבי זאבי, יו"ר הדירקטוריון. "בשם בעלי המניות, העובדים וכל הדירקטוריון, אני רוצה להודות לסקוט על שירותו עד היום. ג'ון יתבסס על היסודות החזקים האלה ויוביל את פיוניר לפרק הצמיחה הבא שלה. ג'ון כבר הפגין יכולת הובלה מרשימה ואנחנו נרגשים על כך שהוא ימשיך להתמקד בצמיחה שרווחים בצידה. בשם כל הדירקטוריון, ברצוני להודות לסקוט ולג'ון על המחויבות שלהם למעבר חלק ומלא מחשבה במשך 9 החודשים האחרונים."
"אני גאה לקבל על עצמי את תפקיד המנכ"ל ומעריך את התמיכה והסיוע של סקוט כשעבדנו על המעבר המוצלח הזה" אמר קפלן. "פיוניר נהנית ממותג אמין, תפוצה עולמית וקשרים בינלאומיים, מה שמציב אותנו בעמדת חוזק ומעניק לנו את האפשרות לזהות ולתפוס הזדמנויות צמיחה חשובות. אני נרגש להוביל את החברה אל העתיד ומאמין שהצוות המוכשר והמסור שלנו ברחבי העולם יממש את התוכניות שלנו בהצלחה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה