דיגיטל וטק

הטוטו במהלך טכנולוגי פורץ דרך: "שונה מכל מה שהכרנו"

זמן קצר לפני שריקת הפתיחה למשחקי יורו 2024 בגרמניה, משיק הטוטו את אפליקציית ווינר המשודרגת. על הפרק: פיתוחים חדשים לשיפור חוויית המשתמש, הרבה יותר מידע וסטטיסטיקות, צ'ט חדש עם זמני תגובה מהירים, וכלים מתקדמים להגנת לקוח שיאפשרו סביבת הימור בטוחה יותר בהתאם לעקרונות "משחקים באחריות"
מערכת ice | 
מאיר ברדוגו, שבתאי צור (צילום ראובן שוורץ, יחצ)
המועצה להסדר ההימורים בספורט התמקדה בחודשים האחרונים בהכנות קדחתניות לקראת הטורניר הגדול של הקיץ - יורו 2024 שיפתח בגרמניה ב-14.6 במשחקן של גרמניה נגד סקוטלנד. מלבד טורניר היורו צפוי קיץ 2024 להיות גדוש באירועי ספורט גדולים כדוגמת: הקופה אמריקה בארה"ב והמשחקים האולימפיים בפריז, אשר אמורים לרכז המון עניין בקרב לקוחות הווינר.
כחלק מההיערכות השיק לאחרונה הטוטו פיתוחים חדשים באתר ובאפליקציה לשיפור חוויית הלקוח, והפעם שמו בטוטו דגש מיוחד על תחום "משחקים באחריות" וקידום כלים לשיפור הגנת הלקוח. בטוטו סגרו במהלך השנה האחרונה עשרות תחנות שנתפסו בפעילות סמויה שיזם הטוטו מוכרות לקטינים.
 

כך לדוגמה הוטמעו כלים חדשים להגבלה עצמית של סכומי המשחק,  כלי בקרה לזיהוי אובדן שליטה, קמפיין שאלונים למשחקים באחריות, ועוד. גם בנקודות המכירה מתכוון הטוטו להגביר במהלך תקופת היורו את היקף הבקרות שהוא מבצע באמצעות לקוחות סמויים בתחום המכירה לקטינים, ומכירה בהקפה. 
האפליקציה והאתר המשודרגים כוללים מלבד ממשק חדש, קל ונוח יותר לשימוש, גם מספר פיתוחים חדשים, וביניהם: עמוד משודרג עם היצע רחב יותר של המלצות וסטטיסטיקות של המשחקים; שדרוג אמצעי האבטחה בתחומי אבטחת מידע והגנת הפרטיות; בנוסף, התווספה אפשרות לצ'אט מהיר עם שירות הלקוחות; בטוטו מתחייבים לזמני תגובה מהירים ביותר.
בנוסף, שודרג אזור התחנות באפליקציה, המאפשר למשתתפים לשלוח טופס בתחנות ללא שימוש בטפסי נייר. לאורך טורניר היורו יעלה הטוטו קמפיין רחב בכל אמצעי המדיה - טלויזיה רדיו, אינטרנט ורשתות. בנוסף, יציע הטוטו אפשרויות הימור חדשות ופרסים אטרקטיביים יותר ללקוחות. כמו כן ייפתח מחזור של  Winnerעולמי מיוחד בפתיחת שלב הבתים של הטורניר; ויתבצעו עדכונים יומיומיים על משחקי הטופ, לניחוש זהות אלופת הטורניר, מלך השערים, ראשי הבתים, ועוד. 
 
בנוסף לחידושים המקצועיים, הטוטו, בצוותא עם ערוצי ספורט 1, יקים אולפן מיוחד וישדר משחקים מובילים של הטורניר בלייב מבסיסי צה"ל, כהוקרה על פעילות החיילים וכוחות הביטחון.
 
יו"ר הטוטו, שבתאי צור: "במסגרת הפיתוחים החדשים שמנו השנה דגש מיוחד על תחום הגנת הלקוח בהיבטים שונים של משחקים באחריות, אבטחת מידע והגנת הפרטיות. דווקא לפני היורו אנו רואים חובה להדגיש בפני הציבור את החשיבות של משחק אחראי ומבוקר"
מנכ"ל הטוטו, מאיר ברדוגו: "בצל התמשכות הלחימה בישראל, זה עומד להיות יורו שונה מכל מה שהכרנו, אבל אנחנו נשתדל שהוא יהיה מוצלח ככל האפשר. דווקא בעת הזו הציבור בישראל זקוק לספורט יותר מתמיד, ולכן אנו נביא הפעם את שידורי המשחקים גם לחיילים בשירות סדיר ומילואים בבסיסים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה