דיגיטל וטק

לשוחח מכל מקום: ChatGPT בשדרוג משמעותי לאפליקציה

OpenAI משחררת עדכון חשוב לאפליקציית ChatGPT, המאפשר שיחות קוליות גם מחוץ לאפליקציה או גם כאשר המסך כבוי. העדכון מכין את הקרקע לקראת שחרור המצב הקולי החדש של GPT-4o שיאפשר שיחות טבעיות עם הצ'אט
רפאל בן זקרי | 
ChatGPT (צילום unsplash)
OpenAI משחררת שדרוג משמעותי לאפליקציית ChatGPT לטלפונים ניידים, המאפשרת החל מעתה להמשיך לשוחח עם הצ'אט גם כאשר אתם מחוץ לאפליקציה, או כשהמסך כבוי.
העדכון החדש נראה כמו הכנה להשקת המצב הקולי של המודל החדש GPT-4o, שבניגוד להמרת הדיבור לטקסט ואז שוב מטקסט לדיבור, הצ'אט יוכל לשוחח איתנו בצורה טבעית וישירה יותר, כלומר דיבור לדיבור.
נראה כי העדכון משתחרר לכלל המשתמשים בהדרגה, וכדי לבדוק אם הוא זמין, יש להיכנס להגדרות, תחת בחירת הקול, ושם לסמן את האפשרות החדשה. כדי להפעיל את האפשרות באייפון כשאתם מחוץ לאפליקציה, תוכלו פשוט להקיש על האי הדינמי.
אבל למה צריך להשתמש ב-ChatGPT בזמן ביצוע משימות אחרות? ובכן, ניתן לשאול אותו שאלות תוך כדי עבודה על מסמך באפליקציה אחרת, לדוגמה, לבקש רעיונות או תיקוני איות, לשחק או לבקש תרגום נצרך במקביל.
העדכון מגיע לאחר קריסה של הצ'אט למשך מספר שעות במדינות רבות ברחבי העולם, ובמקביל לדיווחים על עסקה אפשרית בין אפל ל-OpenAI לשילוב ChatGPT במערכת ההפעלה של האייפון הבא. באירוע שתקיים אפל ב-10 ביוני, היא צפויה לחשוף את השותפות החדשה ואת הפיצ'רים החדשים שיגיעו לאייפון הודות לשיתוף הפעולה הזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה