דיגיטל וטק

ChatGPT קרס? משתמשים דיווחו על בעיות גישה לצ'אט

צ'אטבוט הבינה המלאכותית הפופולרי חווה תקלות טכניות ברחבי העולם למשך מספר שעות היום (שלישי), גם בישראל, ומשתמשים התקשו להיכנס ולשלוח שאילתות. OpenAI: מודעת לתקלות ובודקת את הבעיה
רפאל בן זקרי | 
ChatGPT (צילום unsplash)
משתמשים רבים חוו תקלות בגישה ל-ChatGPT בימים האחרונים, שהתגברו יותר ויותר הבוקר (שלישי). לפי דיווחים ב-X (לשעבר טוויטר) ועמודי הסטטוס של OpenAI, החברה שפיתחה את ChatGPT, לא היה ניתן להשתמש באפליקציה למובייל או בשירותים נוספים.
משתמשים בישראל החלו לדווח על התקלה הבוקר, כאשר משתמשים רבים גם בעולם דיווחו על קשיים בהפעלת הצ'אטבוט גם דרך דפדפן Chrome. עם זאת, נראה שהבעיה חמורה יותר בגרסת המובייל. משתמשים המנסים להיכנס לאפליקציה חווים מספר תקלות, בהן שגיאת רשת שלא מאפשרת לצ'אט להגיב לשאילתות.
חשוב להדגיש כי התקלות משפיעות רק על חלק מהמשתמשים. גם המנויים בתשלום מושפעים מהבעיה, שמשתנה בין מנעד רחב של תקלות, החל ממענה איטי ועד קושי בהתחברות לחשבון האישי. עמוד הסטטוס של OpenAI ציין ש-"ChatGPT אינו זמין עבור חלק מהמשתמשים" וכי החברה "בוחנת את הבעיה". בשעות הצהריים החל השירות לחזור ולפעול באופן תקין.
התקלה המשמעותית האחרונה ב-ChatGPT התרחשה ב-23 במאי ונמשכה למעלה מ-8 שעות. במרץ האחרון נאלצה החברה להשבית זמנית את הצ'אט בשל חשש לדליפת מידע. למרות התקלה הנוכחית, ל-OpenAI שיעור זמינות גבוה של 99.67% ב-90 הימים האחרונים. אם גם אתם חווים אחת מהתקלות, תוכלו לבינתיים להשתמש בחלופות כמו Gemini של גוגל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה