קריפטו

ChatGPT נגד בארד: מי הציג תחזיות מדויקות יותר על שוק הקריפטו?

מאז שנכנסה לחיינו, הבינה המלאכותית השתלבה בכמעט כל תחום שהוא. כעת, בדיקה חדשה בוחנת את התחזיות שמעניקים הצאטבוטים ChatGPT של OpenAI ובארד של גוגל על מנת לבדוק מי הכי דייק בתחזיות שלו בנוגע לשוק הקריפטו העולמי
מערכת ice | 
ChatGPT ,Bard (צילום shutterstock)
מרוץ הבינה המלאכותי אשר התרחש במהלך השנה החולפת, הניעה תחרות בין חברות הטכנולוגיה הגדולות ביות בעולם כאשר ChatGPT של OpenAI ובארד של גוגל הן דוגמאות מעולות לכך.
אתר Finbold בדק את יכולות הכלים הללו כדי לבצע תחזיות קריפטו מדויקות. יש לציין שעל פי הבדיקה ChatGPT, בדרך כלל סיפק תחזיות רופפות יותר, בעוד שבארד של גוגל העדיף להקשיח את הטווחים שלה. 
תחילה יש להבין שכל סיפור החיזוי של מחירי הקריפטו, נכתב על ידי מחברים שונים תוך שימוש באסטרטגיות הבהרה שונות. זה מוביל בהכרח לתוצאות שונות, אפילו עבור אותו מטבע קריפטוגרפי ובינה מלאכותית.
הריפל, שמחירו הנוכחי עומד על 0.62 דולר, צפוי על פי התחזיות של ChatGPT, צפוי לעלות בצורה מתונה ל-0.65 דולר ו-0.85 דולר. ChatGPT, צופה לאתריום, עלייה צפויה משמעותית, שכוללת קפיצה במחירו לטווח של 3,000 דולר עד 10,000 דולר ממחירו הנוכחי העומד על 2,241.03 דולר. במקביל Google Bard צופה טווח צר יותר של 2,500 דולר עד 4,500 דולר. 

מחירו של הקרדאנו, עומד כעת על 0.61 דולר, כאשר התחזית של ChatGPT צופה עלייה אשר נעשה בין נעה בין 0.15 ל-1 דולר והתחזית של בארד מתקרבת למחיר הנוכחי של 0.42 ל-0.90 דולר. לבסוף, הביטקוין, המטבע החזק ביותר השוק, עומד כעת על 42,680 דולר, כאשר בארד לבדה מצביע על תחזית שנעה בין 40,000 עד 60,000 דולר.
באופן כללי, נראה שבארד, הציע בדרך כלל טווחי מחירים קרובים יותר לערכי השוק בפועל אתמול (שלישי), כאשר רצועות החיזוי המצומצמות יותר שלה מקיפות לעתים קרובות את המחירים הקיימים עבור המטבעות שנסקרו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה