דיגיטל וטק

אמזון בצעד מקומם: זה מה שיקרה החל מה-29 בינואר

ענקית הקמעונאות אמזון, יוצאת במהלך שהביא להרמת גבה בקרב צרכנים רבים בשוק כשהכריזה שהחל מה-29 בינואר, היא תתחיל שלב פרסומות בסרטים ובסדרות שהיא מציעה במסגרת שירות הסטירימינג שלה האמזון פריים וידיאו
עידו מור | 
אמזון ושידורי ספורט (צילום freepik)
מוקדם יותר השנה, ענקית הקמעונאות אמזון, הכריזה על כך שתתחיל לשלב פרסומות בסרטים ובתוכניות טלוויזיה האשר נמצאות בשירות ה-Prime Video שלה, וכעת החברה חשפה באופן רשמי שהחל מה-29 בינואר זה באמת הולך לקרות.
אמזון פריים וידיאו נכנסה לראשונה לישראל בשנת 2016, והיא מציעה מנוי כשהחודש הראשון ללא תשלום ולאחר מכן העלות מגיעה ל-5.99 דולר בכל חודש. החברה, מציעה לשלם עוד 2.99 דולר נוספים בכל חודש על מנת להמשיך להימנע מפרסומות. 
במכתב שהחברה הפיצה ללקוחות, נכתב ביותר היתר כי: "המהלך יאפשר לנו להמשיך ולהשקיע בתוכן איכותי ולהמשיך להגדיל את ההשקעה לאורך תקופה ארוכה. אנו שואפים לשדר פרסומות באופן משמעותי מאשר בשידורי טלוויזיה רגילים. נכון לעכשיו, לא נדרשת כל פעולה מצדכם הלקוחות, ואין כל שינוי במחיר הנוכחי של חבילת המנוי של כל אחד ואחת מכם". 
בשאר חלקי המייל, החברה למעשה מסכמת את היתרונות הרבים של מנוי הפריים ניתן לשער כי מדובר למעשה בניסיון של החברה למנוע מלקוחות רבים לבטל את המנוי שלהם לשירות.
המהלך של אמזון, לא מקורי והוא יוצא לפועל בזמן שבמקביל שאר חברות הסטרימינג (נטפליקס, דיסני פלוס, מקס, דיסקברי ועוד) ממשיכות להעלות מחירים ברחבי העולם. בנוסף מרבית החברות החלו לשלב מודעות ללקוחות בחבילות המנוי הזולות ביותר שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה