בעולם

במקביל למלחמה: גרמניה מודיעה - "תומכי טרור יגורשו מהמדינה"

לאחר פיגוע דקירה בו נרצח שוטר על ידי מהגר מאפגניסטן, קנצלר גרמניה אולף שולץ הודיע כי כל אדם אשר יתמוך בטרור, עשוי למצוא עצמו מגורש מהמדינה. "זה מקומם אותי כשמישהו שביקש הגנה מבצע את הפשעים החמורים ביותר", אמר
מערכת ice | 
דרכון גרמני (צילום pexels pexbay)
בזמן שבישראל נערכות הפגנות פרו-פלסטיניות המבקשות לעצור את הלחימה ברצועת עזה במוסדות ההשכלה הגבוהה (אותן תקף גם חבר הכנסת אביגדור ליברמן), בגרמניה החליטו להילחם באחת התופעות שמדאיגות את העולם המערבי. קנצלר גרמניה אולף שולץ הודיע: מי שיתמוך בטרור עשוי למצוא עצמו מגורש מהמדינה.
חשוב לציין כי ההחלטה לא מגיעה על רקע המלחמה שמנהלת ישראל (אם כי סביר להניח שהיא מגיעה גם בעקבותיה), אלא דווקא לאחר שמהגר מאפגניסטן דקר למוות שוטר ופצע ארבע בני אדם נוספים. בנאום של שולץ בפרלמנט הוא מסר: "זה מקומם אותי כשמישהו שביקש הגנה כאן מבצע את הפשעים החמורים ביותר. יש לגרש פושעים כאלה, גם אם הם מגיעים ממקומות כמו סוריה ואפגניסטן".
עוד הוסיף: "מה שקרה במנהיים (העיר בה התבצע פיגוע הדקירה) הוא ביטוי לאידיאולוגיה המיזנתרופית של האסלאם הרדיקלי. יש לזה רק מונח אחד: טרור. בואו נכריז מלחמה על הטרור". אם הממשלה הגרמנית אכן תעשה זאת, היא תיתקל בקשיים בירוקרטיים נוכח העובדה כי אין לה קשרים דיפלומטיים עם הטאליבן אשר שולט באפגניסטן, וכי סוריה מצויה במלחמת אזרחים. למרות זאת, שולץ נחוש למצוא חלופות אחרות למדינות הללו, כדוגמת המדינות השכנות שנחשבות "בטוחות יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה