דיגיטל וטק

האם טיקטוק הורידה את החשיפה של יוצרים פרו-ישראלים?

בדיון שנערך בכנסת בנושא הפלטפורמה דיבר ברק הרשקוביץ, עובד לשעבר בחברה שהתפטר לאחר השביעי באוקטובר וביקר את התנהלות הרשת החברתית באופן פומבי. עלתה דאגה מהקשרים האפשריים לממשל סין, גם בעקבות ההחלטות האחרונות של ארה"ב בנושא
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
היום (שלישי) התכנסה ועדת המשנה בנושא בינה מלאכותית וטכנולוגיות מתקדמות לדיון בנושא אפליקציית טיקטוק. הדיון התנהל בצל החקיקה והסערות המשפטיות האחרונות בארצות הברית וכן על רקע טיעונים קשים של עובד לשעבר בחברה כנגד יחסה לישראל. בדיון נכחו בעלי עניין שונים, ביניהם נציגים מטיקטוק ישראל. 
ארצות הברית הודיעה לאחרונה על כוונתה לחייב את טיקטוק להחליף את בעלותה או שתהיה מורחקת מהמדינה. חוק זה עבר בעקבות חשש לפגיעה בביטחון הלאומי של המדינה בעקבות קשרים לכאורה בין האפליקציה לממשלת סין. גם בארץ מודאגים מהקשרים הללו. 
"ממשלת סין מעולם לא פנתה לחברה בבקשת מידע וגם אם הייתה פונה, טיקטוק לא הייתה מאפשרת", טענה לירון ריפמן, מנהלת מדיניות ציבורית וקשרי ממשל בטיקטוק. בנוגע לטענות כי טיקטוק פועלת נגד ישראל, או מגבירה חשיפה לתכנים אנטי-ישראלים אמרה כי המצב לא מושלם, אבל יש רצון לשיפור. 
ברק הרשקוביץ, מומחה לתודעה והשפעת רשתות חברתיות הוא עובד לשעבר בטיקטוק, שהתפטר בעקבות הייחס בחברה לישראל. במהלך הדיון אמר הרשקוביץ כי טיקטוק הורידה את החשיפה, לטענתו, ליוצרים פרו-ישראלים באופן מלאכותי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה