משפט

טיקטוק מסתבכת שוב: מאפשרת ניצול מיני של קטינים?

כתב אישום חדש שהוגש ביוטה מספר כיצד תוך דקות ספורות מהכניסה לפיד של האפליקציה הצליח חוקר להגיע ל"מופע חשפנות ווירטואלי" בו נראו קטינות מבצעות פעולות מיניות תמורת כסף או מתנות. זוהי התביעה השנייה במדינה כנגד החברה בנוגע לסיכון ילדים. בפלטפורמה מתגוננים: רק בגירים יכולים לעלות לשידור חי
מערכת ice | 
אילוסטרציה AI (צילום ice)
טיקטוק ממשיכה להסתבך משפטית בארצות הברית. לאחר שעבר החוק שמכריח את החברה להחליף בעלות או לצאת מארצות הברית, כעת תביעה חדשה עומדת נגד החברה במדינת יוטה. על-פי דיווח CNN, זוהי התביעה השנייה שהוגשה במדינה כנגד טיקטוק. שתי התביעות עוסקות בדרך בה טיקטוק, על פי החשד, מאפשרת פגיעה בילדים דרך הפלטפורמה שהיא מפעילה. 
על-פי כתב האישום שהוגש על ידי התובע הכללי ביוטה האפשרות לשידור חי בפלטפורמה מאפשרת "מופע חשפנות ווירטואלי" בו משתתפים גם קטינות רבות. טיקטוק מאפשרת שליחת פרסים ומתנות במהלך השידור החי, ולכאורה שידור חי אפשרי רק למי שעבר את גיל 18, אך התביעה מוסרת כי תהליך אימות הגיל אינו מספק. לדברי התובע, טיקטוק קיבלה תלונות חוזרות ונשנות על ניצול מיני של קטינים בפלטפורמה ולא פעלה בנושא. 
"תוך מספר דקות בלבד חוקר שגלש בפיד החי נחשף לנערות קטינות המבצעות פעולות מיניות תמורת כסף ונערים צעירים שמשתמשים בפילטרים על מנת להתחזות לנערות ולקבל תמורה כספית", מדווחת התלונה שהוגשה. חלק נוסף בכתב האישום מתאר כיצד קטינים נסחטו על ידי מבוגרים בשידור חי לשלוח כסף ומתנות תמורת לייקים או חשיפה בפלטפורמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה