דיגיטל וטק

בכיר בטיקטוק לשעבר חושף: "יש הטייה נגד ישראל ויהודים בחברה"

 ברק הרשקוביץ, בכיר בטיקטוק ישראל לשעבר, שהיה אחראי על הקשרים עם לשכת הפרסום הממשלתית, התפטר מתפקידו על רקע האנטישמיות הגואה ברשת החברתית. כעת, הוא חושף: "בחברה נמצאים עובדים בתפקידי מפתח שתומכים בטרור ו-BDS, מה שמטה את המדיניות של החברה כולה"
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
על רקע האנטישמיות שמשתולל בחודשים האחרונים ברשתות החברתיות בכלל, וברשת החברתית טיקטוק בפרט, ברק הרשקוביץ, בכיר בטיקטוק ישראל שהיה אחראי על הקשרים עם לשכת הפרסום הממשלתית ואף שימש בעבר כיועצו של ראש הממשלה נפתלי בנט, הודיע לאחרונה כי הוא מתפטר מתפקידו.

היום (שלישי) ברק הרשקוביץ, התראיין בכאן רשת ב' בתוכניתם של קלמן ליבסקינד ויובל אלבשם, שם הוא חשף כי: "יש בטיקטוק הטייה משמעותית בתכנים נגד ישראל ונגד יהודים. בחברה נמצאים עובדים בתפקידי מפתח שתומכים בטרור ו-BDS, מה שמטה את המדיניות של החברה כולה".
כזכור, אחרי שהתפטר מטיקטוק, העלה הרשקוביץ ציוץ לחשבון הטוויטר שלו, בו הוא סיפר על הרקע שהוביל אותו לעשות זאת: "התפטרתי מטיקטוק. אנחנו חיים בתקופה שבה עצם הקיום שלנו כיהודים וישראלים מותקף ובסכנה. בעידן כזה לא יציב, סדרי העדיפויות של אנשים מתחדדים. עם ישראל חי".
 
שאחד מהגולשים שאל אותו "מה היה תפקידך?", הוא השיב: "הייתי מה שקוראים אותו vertical lead. בגדול עבדתי עם הממשלה והמגזר הציבורי על תכנים, קמפיינים ומהלכים שלהם בטיקטוק". בהמשך, נשאל על ידי גולש נוסף "זה לא תפקיד ממש ממש חשוב וקריטי ימים אלו של צונאמי נגד ישראל?", ועל כך השיב: "עשיתי כמיטב יכולתי כל עוד הייתי שם. יש בטיקטוק ישראל אנשים מופלאים שעושים כמיטב יכולתם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה