דיגיטל וטק

עידן חדש: Hailo הישראלית תספק יכולות AI מתקדמות ל-Raspberry Pi

חברת היוניקורן הישראלית Hailo נבחרה לספק מאיצי AI לערכת ה-AI של Raspberry Pi 5, המיועדת לשימוש בפרויקטים של אוטומציה ביתית, אבטחה ורובוטיקה. הערכה כוללת את מודול ה-Hailo-8L M.2 עם ביצועי היסק של 13 טרה פעולות בשנייה
רפאל בן זקרי | 
עובדי היילו (צילום היילו)
חברת Hailo הישראלית הודיעה כי נבחרה לספק מאיצי AI לחברת Raspberry Pi שישמשו את ערכת ה-AI של האחרונה. הערכה תשמש כתוסף למחשב הלוח Raspberry Pi 5, ותאפשר למפתחים מקצועיים וחובבים להוסיף יכולות AI מתקדמות לפרויקטים בתחומים כמו אוטומציה ביתית, אבטחה ורובוטיקה.
Hailo היא יצרנית מובילה של מעבדי AI למכשירי קצה, והערכה שתשולב ב-Raspberry  תכלול את מודול ה-Hailo-8L M.2, המספק ביצועי היסק של 13 טרה פעולות בשנייה. הפתרון הזה משתלב באופן מלא עם תוכנת המצלמה של Raspberry Pi ותומך במגוון רחב של אפליקציות.

Hailo /  Raspberry Pi
אור דנון, מנכ"ל ומייסד משותף של Hailo, הביע שביעות רצון משיתוף הפעולה: "אנו שמחים לשתף פעולה עם Raspberry Pi ולהעשיר את קהילת המפתחים ביכולות AI מתקדמות. שיתוף הפעולה הזה יספק השראה לעידן חדש של מחשוב."
Hailo משיקה במקביל גם פלטפורמה מקוונת לתמיכה בקהילת המפתחים הצומחת שלה ובקהילת משתמשי Raspberry Pi, שתכלול פורום משתמשים, הדרכות מצולמות ומשאבים נוספים לעידוד חדשנות.
Hailo, שהוקמה ב-2017 על ידי בוגרי יחידת העלית הטכנולוגית של חיל המודיעין, הפכה ליוניקורן לפני שנתיים וחצי. מוקדם יותר החודש מונתה רקפת רוסק עמינח ליו"ר החברה, ועד כה, החברה גייסה עד כה 340 מיליון דולר ומעסיקה מעל 250 עובדים בישראל ובעולם. מוצרי Hailo משמשים למגוון יישומים מתקדמים, כולל רכב, אבטחה, מחשוב ותעשייה 4.0, ומיועדים לבצע משימות למידה עמוקה בזמן אמת תוך מזעור צריכת ההספק, גודל ועלות השבב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה