דיגיטל וטק

הגאדג'ט שמציע דרך מקורית להפחתת זמן המסך באייפון שלכם

גאדג'ט חדש בשם Brick מציע פתרון ייחודי לבעיית ההתמכרות למדיה חברתית באמצעות הפחתת זמן השימוש באייפון. ה-Brick, מכשיר קטן שמודפס בתלת ממד, חוסם זמנית אפליקציות באייפון ומגביל את הגישה למדיה חברתית.
רפאל בן זקרי | 
גאדג'ט קטן דמוי קוביה, ה-Brick (צילום צילום מסך, Getbrick)
האייפון הפך לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, מה שמוביל רבים מאיתנו לבלות שעות רבות מדי ברשתות חברתיות. למרות פתרונות מובנים כמו הגבלת זמן מסך, רבים מתקשים להפחית את השימוש במכשיר. ואם לא די בכך, האיחוד האירופי פתח החודש בחקירה שנייה כנגד מטא, כדי לבדוק האם הפלטפורמות שלה גורמות להתמכרות. גאדג'ט חדש, בשם Brick, מתיימר להיות הפתרון לתופעה.
העיקרון והשימוש ב-Brick פשוט. מדובר בגאדג'ט קטן דמוי קוביה, שמאפשר למשתמש לחסום אפליקציות ספציפיות, ומחייב לסרוק אותו כדי לבטל את החסימה. לאחר התקנת אפליקציה נלווית, המשתמש בוחר אילו אפליקציות לחסום, כמו טיקטוק, יוטיוב ואינסטגרם, ולאחר מכן סורק את ה-Brick. כדי לפתוח את האפליקציות החסומות, יש לסרוק שוב את הקוביה, מה שמייצר מחסום פיזי נוסף למניעת גלישה מיותרת.
ה-Brick כולל גם מצב חירום המאפשר גישה חד-פעמית לאפליקציות החסומות, אך השימוש בו מוגבל. בנוסף, ישנו מצב "קשוח" המונע מחיקת האפליקציה הנלווית ללא סריקת המכשיר, מה שמקשה עוד יותר על הגישה הלא מבוקרת לאפליקציות.
מחירו של ה-Brick עומד על 50 דולר, והוא מציע פתרון אפקטיבי ליצירת הרגלי שימוש בריאים יותר בטכנולוגיה, בעולם שבו עולות לא אחת טענות על כך שאפליקציות כמו טיקטוק גורמות להתמכרות. בשלב הזה הוא זמין רק עבור מכשירי האייפון, והחברה שוקדת על פיתוח אפליקציה שתתאים גם לאנדרואיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה