דיגיטל וטק

טיקטוק בבשורה למותגים: החידושים שיעזרו להרחיב פעילות בפלטפורמה

הפלטפורמה הסינית הודיעה בוועידת TikTok World השנתית על חמישה חידושים שיוחדרו לאפליקציה בהדרגה בעת הקרובה. טיק טוק מציגה אפשרויות חדשות של בינה מלאכותית וכלים למדידת ביצועים של קמפייני פרסום. מה עוד צפוי לקבל שדרוג?
מערכת ice | 
אילוסטרציה AI (צילום ice)
על רקע קריאות לאסור את השימוש בה באופן גורף או לפקח על התוכן שמוצג בה, חברת טיק טוק משיקה היום (רביעי) פתרונות עסקיים חדשים שיעזרו למותגים להתרחב לאזורים חדשים בישומון.
החברה הסינית הודיעה על שדרוגיה בוועידת TikTok World השנתית שמתקיימת זו שנה רביעית ברציפות. מדובר בחמישה חידושים אשר יוחדרו לאפליקציה בהדרגה בעת הקרובה ויעזרו למותגים לייעל ולהרחיב את תהליך הקריאייטיב, הפעילות העסקית והגעתם לקהל.  
1. TikTok One הוא יעד מרכזי אשר יאפשר למותגים לגשת ליוצרים, לשותפי הפקה ולתובנות של טיקטוק  ובמקביל לגלות שותפים חדשי. כל זאת על מנת להטמיע ולהרחיב את הקמפיינים שלהם.
2. TikTok Symphony הוא חבילת בינה מלכותית יוצרת שנועדה לעזור למשווקים להרחיב את פיתוח התוכן, היצירתיות והפרודוקטיביות שלהם. אפשרויות כמו כתיבת תסריט והפקת וידאו יהפכו פשוטים ויעילים.
3. Unified Lift הוא כלי חדש שמודד ביצועים של קמפייני הפרסום שעולים באפליקציה ונועד לעזור למפרסמים למקסם בבטחה את תוצאות ההשקעות שלהם.
4. תוספים אינטראקטיביים עבור TopView אשר יאפשרו למפרסמים להוסיף אלמנטים קופצים ומדבקו ספירה לאחור על כבי התוכן שלהם. זאת על מנת להגביר מעורבות של הצופים.
5. Duet with Branded Mission אשר תאפשר למוצגים להזמין את יוצרי האפליקציה לדואט עם סרטוני ה-Branded Mission שלהם  גם זה על מנת לעלות את המעורבות והשתתפות הקהל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה