דיגיטל וטק

הסוף להודעות שלא נקראו? וואטסאפ בוחנת פי'צר חדש

מטא בוחנת תכונה חדשה באפליקציית המסרים המיידיים שלה שעשויה לשנות את האופן שבו אנחנו מנהלים את ההודעות והצ'אטים שלא נקראו ולחסוך לנו זמן יקר
רפאל בן זקרי | 
וואטסאפ (צילום shutterstock)
עדכון חדש לגרסת הבטא של וואטסאפ למערכת ההפעלה אנדרואיד מספק הצצה לתכונה עתידית שעשויה לשנות את האופן שבו אנחנו מנהלים את הצ'אטים והודעות שלא נקראו, ולאפשר לנו להתמקד בהודעות חדשות וחשובות יותר.
כיום בגרסת הוואטסאפ הנוכחית, ספירת ההודעות שלא נקראו בווטסאפ מסומנת לצד כל צ'אט, וגם על אייקון הצ'אטים הכללי, במטרה לסמן למשתמש אילו הודעות עדיין לא נקראו. אולם לפי דיווח חדש של WABetaInfo, אפליקציית המסרים בוחנת תכונה חדשה שתאפס באופן אוטומטי את ספירת ההודעות שלא נקראו בכל פעם שפותחים את האפליקציה.

משתמשים רבים מוצפים בכמות גדולה של הודעות, במיוחד בקבוצות צ'אט פעילות. בעתיד הקרוב, כך נראה, התכונה החדשה תאפשר למשתמשים לנקות את כל הצ'אטים שלא נקראו בבת אחת, ולחסוך זמן רב שנדרש לסימון ידני של כל צ'אט בנפרד, ולהתמקד בהודעות חדשות וחשובות.
התכונה החדשה עדיין נמצאת בשלבי בדיקה ואינה זמינה לכל המשתמשים בשלב זה. וואטסאפ טרם אישרה תאריך שחרור רשמי לתכונה זו, אך סביר להניח שהיא תושק בעדכון עתידי בקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה