דיגיטל וטק

הכור בדימונה נפרץ? האקרים טוענים כי גנבו ומחקו מידע

קבוצת ההאקרים אנונימוס חשפה ביום שני מאגר ענק של מידע שכולל מצגות, חשבונות מייל, קבלות ועוד בקריירה, אבל טרם נחשפה רמת הפגיעות בעקבות המידע שדלף ועד כמה הוא קריטי. אנונימוס לא צריך לציין, עשתה זאת כמובן כתמיכה בעם הפלסטיני
מערכת ice |  1
הכור בדימונה (צילום ויקיפדיה)
הכור בדימונה נפרץ? על פי הטענות של האקרים מארגון אנונימוס הידוע לשמצה, אכן כן. ההאקרים טוענים כי שמו את ידיהם על מסמכים מהקרייה למחקר גרעיני נגב ובכך למחוק חלק מהמידע במקומות שנפרצו לכאורה, כך על פי פרסום של דה מרקר.
כזכור, קבוצת ההאקרים חשפה ביום שני מאגר ענק של מידע שכולל מצגות, חשבונות מייל, קבלות ועוד בקריירה, אבל טרם נחשפה רמת הפגיעות בעקבות המידע שדלף ועד כמה הוא קריטי. אנונימוס לא צריך לציין, עשתה זאת כמובן כתמיכה בעם הפלסטיני.

עדיין לא ניתן לדעת בוודאות האם הפריצה אכן קרתה ומה ההיקף שלה, כאשר האמינות של אנונימוס די לוקה בחסר, אבל על פי הפרסום שהעלו ברשתות החברתיות: "המבצע הזה היה בסיכון גבוה והוצאנו אותו לפועל בלי שאזרחים נפגעו",
 
במספרים שגם צוינו בציוצים שכתבו, ההאקרים טוענים שהשיגו 4,290 מסמכי PDF, כולל חשבוניות, 5,000 תכתובות מייל, לא פחות מ-352 טבלאות אקסל, עוד 1,359 מסמכי וורד ו-236 מצגות של פאוור פוינט.
ב-10 במרץ הזהירו אנונימוס: "פנו את העיר! הזמן נגמר... הפעילות שלנו תתחיל מחר בשעה 14:00 שעון דימונה. אין לך הרבה זמן לסיים את המלחמה אחרת הכעס שלנו יפגע בכולכם. אנחנו לגיון. אנחנו לא סולחים. אנחנו לא שוכחים. מצפה מאתנו"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכור בדימונה
    נועה 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פיק נויאז
    סגור