דיגיטל וטק

מהפכה אדירה בתחום הבינה המלאכותית: כך ייראו הבתים העתידניים

טכנולוגיית ה-AI משפיעה באופן משמעותי על תחומים רבים בעולם. עולם האדריכלות והבנייה צפוי אף הוא לעבור שינויים מהותיים על ידי טכנולוגיית הבינה המלאכותית.  עו"ד בלה ברדה ברקת, שעוסקת בתחום השקעות הנדל"ן – חושפת כיצד יעוצבו הבתים העתידניים
מערכת ice | 
תכנון לבניין משרדים (צילום בלה ברדה ברקת)
מהפכת הבינה המלאכותית משפיעה רבות על תחומים רבים. עו"ד בלה ברדה ברקת, אשר עוסקת בתחום ההשקעות נדל"ן, מספרת כיצד טכנולוגיית הבינה המלאכותית צפויה לשנות את עולם האדריכלות, העיצוב והבנייה.
עו"ד ברדה ברקת, שכתבה את הספר "לבנות בתבונה – תבונה מלאכותית באדריכלות עיצוב ובנייה", חושפת כיצד הגיעה לעסוק בתחום המדובר. "מאז שנחשפתי לתחום, לפני קצת יותר משנה, עשיתי כמה קורסים ושיעורים פרטיים ומהר מאוד נשאבתי לעולם המדהים הזה, שמאפשר, ממש בשניות, ליצור אינספור הדמיות של מוצרים בניינים עתידניים".
בהמשך דבריה, עורכת הדין חשפה בפנינו כיצד הבתים העתידניים ייראו האמצעות טכנולוגיית הבינה המלאכותית. לדבריה, ככל שנשלב את הבינה המלאכותית בעולם האדריכלות – נבחין בבנייה המחקה את הטבע, בשל בגלל יעילות אנרגטית וגם בשל יתרונות חברתיים ופסיכולוגים של מבנים הנבנים כחלק מהטבע ולא לצידו.

 
"אנחנו צפויים לראות הרבה יותר קוים מעוגלים בניגוד לקווים הישרים שאנו רואים בבנייה היום, וכן שימוש בחומרים טבעיים יותר כמו עצים, אלמוגים, קונכיות וכו' ופחות בטון וזכוכית".
מלבד זאת, עורכת הדין העוסקת בתחום השקעות הנדל"ן מציינת כי נבחין בטכנולוגיית אוטומציה בשלבי הבניה, החל מרובוטים שיצבעו את הקירות, רובוטים שיניחו ריצוף ועד לטכנולוגיה חדשנית שתתריע על נזילות או סתימות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה