תרבות ופנאי

עידן עמדי מתפרק: "לא אשכח אותך לעולם, מתפלל לאלוהים"

לאחרונה נערך טקס עלייה לקבר של עקיבא יסינסקי, חברו הטוב של עידן עמדי. הזמר ספד לו בהתרגשות ואמר: "אני אוהב אותך, לא אשכח אותך לעולם". כמו כן הוא שיתף באחד מהמשפטים המרגשים שנהג לשמוע מחברו 
מערכת ice | 
עידן עמדי (צילום מסך קשת 12)
עידן עמדי השתתף לאחרונה בטקס עלייה לקבר במלואת 30 ימים לנופלו של עקיבא יסינסקי ז"ל, חברו הטוב של הזמר. עמדי נשא דברים בפני משפחתו וחבריו של יסינסקי אשר נפל ברצועת עזה, ולא הצליח להשאיר אף עין יבשה. "אני אוהב אותך, לא אשכח אותך לעולם", אמר.
"אני מתפלל לאלוהים שייתן לי את הכוח לקבל החלטות נכונות כפי שהיה לך חשוב וכמו שביקשת ממני", אמר עמדי. כמו כן, הוא סיפר על אחד המשפטים המרגשים שיסינסקי נהג להגיד בפניו: "בכל פעם שיהיה לי קר שאתלונן, או שאתקרבן או אתעטף ברחמים עצמיים, אמרת לי: קום עמדי, תתגבר, אתה אריה". בהמשך הוא פנה למשפחה ואמר: "אנחנו חיילים שלכם לתמיד, מה שתרצו – אנחנו שלכם".
כזכור, לפני זמן לא רב הזמר והשחקן המצליח נפצע באורח קשה בפעילות ברצועת עזה, שהסתיימה בנופלם של כמה חיילים נוספים שלחמו לצידו. למרות החשש, עמדי הצליח לעמוד על רגליו במהרה ואף קיים מסיבת עיתונאים בבית החולים בו הוא טופל, בה אמר: "גופי נפגע, אבל רוחי חזקה מאי פעם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה