ויראלי

עידן עמדי מתפרק: "עובר טירוף מאז שנפצעתי, מלחמה ארורה"

הזמר עידן עמדי, שנפצע קשה בקרבות ברצועת עזה ושוחרר לאחרונה מבית החולים, חשף את הקושי שלו מאז ששוחרר לביתו ושיתף על מות חברו הטוב, אלירן יגר ז"ל: "אם היה לי ספק, הוא נעלם, אלוהים לוקח אליו את הטובים"
מערכת ice | 
עידן עמדי (צילום מסך קשת 12)
עידן עמדי, הזמר האהוב, נפצע לאחרונה קשה ברצועת עזה במסגרת פעילות מבצעית כחלק ממלחמת "חרבות ברזל" והפך לסמל של ממש. אמש (רביעי) העלה עמדי סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא נפרד מחברו הטוב שנפל בקרבות ברצועה, רס"ם (במיל') אלירן יגר ז"ל.
בסטורי שהעלה כתב עמדי: "ביום חמישי שעבר חזרנו הבייתה מבית החולים, אחרי מסיבת העיתונאים ומיליוני ההודעות והשיחות שהיו, פעם ראשונה לפגוש את הילדים, להריח את ריח מוכר של בית, כמעט שפיות. אחרי שהילדים נרדמו נזרקתי על הספה והיה רגע של שקט מכל הטירוף שעברתי מאז הפציעה. כמה דקות אחרי הטלפון צלצל, ובישר שיגר נהרג מירי של מחבל בחאן יונס לפני שעה".
יגר זה אלירן יגר ז"ל היינו יחד בצוות ובסדיר. היה אדם רגוע, הייתה בן מן יציבות פנימית כזו חזקה. אדם זהיר והגיוני, כמעט לא הצלחתי להבין מה אומרים לי באותו רגע. שלושה לוחמים מאותו צוות סדיר איבדנו במלחמה הארורה הזאת - אלכסיי שמקלב, עקיבא יסינסקי ואלירן יגר זיכרונם לברכה אם היה לי ספק, הוא נעלם, אלוהים לוקח אליו את הטובים. הכי טובים. אוהב אתכם ומתגעגע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה