תרבות ופנאי

אחותו של שחר חסון נחשפת: "פחדתי שיגידו שהוא חי עם משוגעת"

אחותו של שחר חסון, שמרית חסון, השתתפה בפינת הסרטונים של ערוץ כאן 11, "כאן מקשיבים", וסיפרה על המורכבות בלהיות אחות של סטנדאפיסט מצליח בישראל: "התביישתי שיעשו את ההקבלה ששחר חסון המצליח חי עם אחות משוגעת"
מערכת ice |  1
שחר חסון (צילום מסך יוטיוב)
שמרית חסון, אחותו של הסטנדאפיסט המוכר שחר חסון, השתתפה ב"כאן מקשיבים", פינת הסרטונים של ערוץ כאן 11, אשר במסגרתה מארחת העיתונאית אורית נבון אנשים שונים המספרים את סיפור חייהם היוצא דופן. בסרטון שהופץ לאחרונה ברשתות החברתיות, נצפתה אחותו של שחר חסון, שמרית חסון, חושפת את סודותיה האפלים מול המצלמה.
שמרית חסון, אחותו של הסטנדאפיסט המוכר החלה לספר כי אירועי ה-7 באוקטובר העירו אצלה את טראומת העבר המורכבת שאיתה היא נאלצת להתמודד במשך שנים: "הייתי באשפוז מה-22 בנובמבר, בערך חודש וחצי הייתי מאושפזת בבית החולים 'שלוותא'. כשאני קמתי והתעוררתי ב-8.10.23, זה היה לילה נוראי... צפו לי מלא זיכרונות. נזכרתי שעברתי התעללות מינית כבר מגיל 7 מצד השכן. זה הציף אצלי את כל הטראומות שאי פעם התמודדתי איתן בחיים".
חסון מספרת כי היא לא שיתפה אף אחד מסביבתה הקרובה על האונס שעברה בגיל 7: "התביישתי, פחדתי". בהמשך הסרטון, שיתפה אחותו של הסטנדאפיסט, כי המלחמה האישית שלה עם טראומת העבר שהתעוררה עם פרוץ המלחמה, הדאיגה אותה בשל הקשר המשפחתי שלה לאחד האנשים המפורסמים של המדינה: "זה מאוד ניהל אותי מה יגידו אחרים עליי".
 "התביישתי מאוד להגיד שאני שמרית חסון, אחות של הסטנדאפיסט הכי מצליח במדינת ישראל, גם לסבית... לא לסבית ממש, ישר אומרים שאני לסבית אבל גם דו מינית, גם בת 42, אני אישה ללא ילדים. התביישתי שיעשו את ההקבלה ששחר חסון המצליח חי עם אחות משוגעת", ציינה שמרית חסון.
חסון הביעה את כאבה על הקורבנות הצעירים שגבתה המלחמה הנוכחית ואמרה כי המשבר שלהם הוא המשבר שלה: "גם הבית מקדש שלי נחרב. המלחמה הזאת... כל החבר'ה הצעירים האלה, החיילים, הייתי יכולה להיות אמא שלהם נגיד. או של בנות וחבר'ה שהלכו ליהנות במסיבה של "נובה" ובסוף לא חזרו".
בהמשך דבריה, חשפה חסון מה זה אומר להיות מתמודד נפש: "פוסט טראומה מורכבת. זה הרבה רעש בראש, הרבה רעש בתוך הגוף, הרבה רעש באיברי מין, הכל רועש, הכל קשה".
 
@kan_il

שמרית חסון פחדה שיגידו ש"שחר חסון המצליח חי עם אחות משוגעת". אבל עכשיו כשהמלחמה עוררה בה טראומות מהעבר, היא החליטה להפסיק להתבייש ולדבר על ההתמודדות הנפשית #כאן_מקשיבים

♬ סאונד מקורי - כאן
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה מקסימה . שחר אחלה אח. (ל"ת)
    גולן 02/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור