תרבות ופנאי

איתי לוי בשיתוף פעולה מרגש: מי הזמר שאיתו יבצע שיר חדש?

הזמרים איתי לוי וכפריר צפריר צפויים לשתף פעולה ולהוציא שיר חדש החודש הבא. השיר שנכתב והולחן על ידי צפריר, יעסוק באישה החשובה ביותר בחייהם של השניים - אמא

מערכת ice | 
איתי לוי משמח חיילים (צילום יחצ)
הזמר כפריר צפריר, שהשתתף בתוכנית המוסיקה "הכוכב הבא לאירוויזיון" וידוע כאחראי ללהיט "פחד אלוהים", אשר הגיע אפילו לסטורי של כוכבת הריאלטי קים קרדשיאן, צפוי לשתף פעולה עם הזמר איתי לוי. בעת השתתפותו ב"כוכב הבא לאירווזיון", לוי הציע לצפריר לבצע שיתוף פעולה מיוחד: "אשמח לעשות איתך משהו באולפן".

על פי הפרסום של אתר "מאקו", השיר החדש שיעסוק באישה החשובה לשניים, אמא, צפוי לצאת בחודש הבא. על הלחן והכתיבה, אחראי כפריר צפריר ואם לא יהיו שינויים מיוחדים, השיר יושק בהופעתו של לוי שתתקיים בהיכל מנורה.
לוי מחזיק במספר לא מבוטל של להיטים שהגיעו לראשי המצעדים והדירוגים. הלהיט של צפריר "פחד אלוהים", נחשב להצלחה המסחררת של שנת 2023. תשעה חודשים לאחר ששוחרר, החל השיר לצבור ויראליות מרשימה ברשתות החברתיות, ב"טיק טוק" ובאינסטגרם" ואף הגיע לראש הדירוגים וההשמעות בסטרימינג.
כזכור, בחודש דצמבר האחרון, הדוגמנית וכוכבת הריאלטי קים קרדשיאן שיתפה את הסטורי של הסטייליסטית שלה, דני לוי, אשר בו הוטמע השיר "פחד אלוהים" של כפריר צפריר.  
בעקבות כך, צפריר הגיב על כך בחשבון האינסטגרם שלו:  "כבר אמרתי שזאת תקופה של רגשות מעורבים אבל כשקים קרדשיאן מפרסמת סטורי עם השיר שלך דרך הסטייליסטית שלה שהיא לא פחות מגאוות על ישראלית - בוא נגיד ככה, שזה לא בוקר טיפוסי". עוד כתב הזמר: "אני די בטוח שהיא לא מודעת לזה... אבל שמישהו ימסור לה תודה בשמי, פחד אלוהים ישמור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה