עסקי ספורט

איתי לוי מעלה הילוך: זה הרכש החדש שמצטרף

איתי לוי לא מחכה, וקבוצת מכבי שעריים כבר עם חיזוק משמעותי בדמות קשר מהליגה הלאומית. מעבר לפינה: קבוצתו של אייל גולן, היריבה הפועל מרמורק
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום יוטיוב, shutterstock)
הזמר המצליח איתי לוי, שבשנים האחרונות מעלה הילוך גם בעסקי הנדל"ן, הפך לאחרונה לבעלי קבוצת הכדורגל מכבי שעריים - בעיר הולדתו רחובות - וכבר עם רכש חדש לקבוצה: דניאל שוורצבוים מהליגה הלאומית.
לוי מגיע ממשפחה שאוהדת את קבוצת הכדורגל מליגה א', מדובר במועדון שאביו גבריאל, שנפטר ממחלה קשה בילדותו, אהד מילדות וייצגה את שכונת מגוריו, ומדובר בסגירת מעגל מרגשת עבורו. הזמר אף התייחס לכך בריאיון בווינט: "אני מגיע כדי לעזור לקבוצה לקבל החלטות שיקפיצו אותה ולעזור לקהילה שגדלתי איתה".

יש לציין שאייל גולן, שבינו ובין איתי לוי הייתה מתיחות מסויימת בעבר, הוא אחד מהבעלים של הקבוצה המתחרה הפועל מרמורק. השניים אף נכחו במשחק הדרבי האחרון לפני כמעט חודש, ואפילו דובר על שיח בין השניים על איחוד הקבוצות.
הקשר החדש בקבוצה, שוורצבוים בן ה-30, פתח את תחילת העונה  בהפועל בקה אל גרביה ומאחוריו שנים רבות בליגה הלאומית יחד עם מכבי הרצליה שאיתה עלה ליגה.
לוי, כאמור, נכנס כמשקיע ומנהל בקבוצת מכבי שעריים יחד עם מני סוויסה, שניהם חברי ילדות. ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, שוחח בעבר הן עם איתי לוי והם עם אייל גולן במטרה לאחד בין שתי הקבוצות היריבות וזאת לאחר שנבנה אצטדיון בעיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה