תרבות ופנאי

ג'רי סיינפלד חוטף: בשל תמיכתו בישראל - מפגינים הגיעו להופעתו

הקומיקאי המצליח הביע את תמיכתו בישראל לאחר אירועי הזוועות של ה-7 באוקטובר והתבטא לא פעם על תמיכתו גם במלחמה נגד חמאס, מה שהפך אותו למטרה עבור המפגינים הפרו-פלסטיניים
מערכת ice |  1
ג'רי סיינפלד (צילום יוטיוב/ Conan O'Brien)
תמיכה בישראל ברחבי העולם עלולה לעלות במחירים אישיים יקרים, במיוחד אם מדובר באדם מפורסם ובמיוחד אם מדובר במישהו מתעשיית הבידור בארצות הברית. הוליווד יצרה לעצמה שם בישראל של גוף שתומך כמעט בכל תקופות מלחמה או מבצע צבאי, בפלסטינים, או לכל הפחות מתעלם מהצד הישראלי.
אחת הסיבות לעובדה הזו היא שמי מהתעשייה שכבר אזר אומץ וכן הביע את תמיכתו בישראל, מקבל ביקורות איומות ולעתים אף חווה פגיעה ממשית בעבודה. על אף שנראה שמעשי הזוועות של מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר כן שינו משהו בגישה כלפי ישראל בהוליווד, עדיין מדובר בטיפה בים.
מי שחווה את ההשלכות של הנורמות האלו בתעשייה הוא לא אחר מאשר הקומיקאי ג'רי סיינפלד, שהופעה שלו בניו יורק הפכה למטרה נוחה עבור מפגינים פרו פלסטיניים, כדי לייצר רעש ולייצר סביבם תשומת לב, שיוכלו להפיץ את התעמולה שלהם. המפגינים התקהלו מחוץ לאולם בו הופיע סיינפלד עד כדי כך שניסו לחסום את כניסתו, אך השוטרים במקום פינו את הדרך לאלו שביקשו להיכנס להופעה.
אלפים צעדו ברחובות ניו יורק תוך הנפת דגלי אש"ף וקריאות להפסקת אש ועצירת "רצח העם" שישראל מבצעת בעזה לטענתם. הם גם לא מפסידים הזדמנות לייצר תעמולה המוכרת לנו כאן מישראל, אחד המפגינים אמר לפוקס ניוז: "זה הזמן לאחד את כל העולם, יש לנו הזדמנות לייצר סולידריות ודו קיום בכל העולם". 
באותה נשימה שאומרים המפגינים את הסיסמאות היפות, הם גם קוראים קריאות אנטי ישראליות קשות ואף קוראים להפסקת קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כנראה האמריקאים מתגעגעים למגדלי התאומים
    נתי 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    9/11
    סגור