TOP 5

חמשת השחקנים העשירים בעולם נחשפים: מי שווה מיליארד דולר?

פורבס פרסם את רשימת השחקנים העשירים ביותר בעולם לשנת 2023, מי נכנס לחמישייה הפותחת? כמה שווה ג'רי סיינפלד? מי מוערך בשווי של מיליארד דולר? ומי פרסם פוסט תמיכה בישראל לאחר מתקפת הטרור של חמאס?
מערכת ice | 
5 השחקנים המרוויחים בעולם (צילום shutterstock, freepik, יוטיוב/ Conan O'Brien)

אחד העולמות המרוויחים ביותר בתעשייה הוא עולם הקולנוע, שחקנים שמצליחים על המסך הגדול, בדרך כלל נהנים ממוניטין טוב שמביא עמו גם הון רב. פורבס פרסם את רשימת שחקני הקולנוע העשירים בעולם. בחמישייה הראשונה נמצאים ארבעה אמריקאים מתוכם יהודי אחד והודי אחד. אז מי כבש את עולם הקולנוע?
 

במקום הראשון עם שווי מוערך של מיליארד דולר ניצב טיילר פרי שחובש כובעים רבים בעולם הקולנוע, כשחקן, במאי, כותב ומפיק. פרי הוא היוצר של מייבל מדאה. שווי הנקי של מיליארד דולר מעמיד אותו כאחד השחקנים האפרו אמריקאים המשפיעים ביותר בתחום.


במקום השני ממוקם ג'רי סיינפלד היהודי שמוכר בעיקר בשל הסדרה המצליחה על שמו. הונו של סיינפלד מוערך ב-950 מיליון דולר. למרות שעברו שנים רבות מאז שודרה הסדרה המצליחה, סיינפלד נותרה כאחת הסדרות מרוויחות וג'רי עצמו נותר בצמרת העשירים.
דווין ג'ונסון במקום השלישי עם הון שמוערך ב-800 מיליון דולר, בעברו היה ג'ונסון מתאבק וכונה "דה רוק", זכה להצלחה רבה ב-WWE והחליט לעבור לעולם הקולנוע, לאחר סיום תפקידו בארגון ההיאבקות שיחק ודיבב לא מעט דמויות במגוון סרטים. לג'ונסון כיום חברת הפקה משגשגת. ב-7.10 פרסם פוסט תמיכה בישראל וגינה את מתקפת הטרור של חמאס.
שאה רוח חאן במקום הרביעי עם שווי של 730 מיליון דולר. חאן הוא ההודי היחיד ברשימה ונכנס השנה ל-100 המשפיעים של המגזין טיים. נחשב לאחד משלושת כוכבי הקולנוע המובילים של בוליווד ופורבס מגדיר אותו ככוכב הקולנוע המוביל בעולם בעקבות הפופולריות לה זוכה בהודו וסין.
 


את החמישייה סוגר טום קרוז שהונו מוערך ב-600 מיליון דולר ומוכר כאחד משחקני הקולנוע הגדולים בעולם. קרוז זכה בשלושה פרסי גלובוס הזהב לסרטים: נולד בארבעה ביולי, ג'רי מגוויר ומגנוליה איתם גם היה מועמד לזכייה בפרס האוסקר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה