תרבות ופנאי

"ואולי": השיר לזכרה של ליאור מימון שנרצחה במסיבת הטבע ברעים

ליאור מימון ז"ל בת ה-22, בתם של דגנית ויריב ואחות בכורה לאגם ויהלי, שנולדה וגדלה ברמת גן עד שנרצחה בדם קר. ליאור יפת התואר אהבה את החיים, את המשפחה, תמיד הייתה מוקפת חברים, אהבה לצחוק, לבלות, לרקוד ותמיד האירה כל מקום אליו הגיעה. ליאור נרצחה בזמן שעבדה בהפקת המסיבה ברעים
מערכת ice | 
השיר לזכרה של ליאור מימון (צילום יחצ)
השיר כתב הזמר דיוויד כרמל שנמצא בימים אלו במילואים בתפקיד מאבטח מתקנים סמ"ל בבסיס נטופה כתב שיר לזכרה של ליאור מימון שנרצחה על ידי  מחבלים בדם קר
דיוויד כרמל מוזיקאי בן 21 מפוריה עילית, התשוקה שלו למוזיקה ניכרת בכל תו שהוא מנגן, בכל שיר שהוא כותב ובכל מנגינה שהוא יוצר למרות גילו הצעיר הספיק להוציא יצירות באנגלית ובעברית מכל התחומים וקהלים.

דיוויד כרמל, צילום: דור ערבה
בגיל 16 עשה דיוויד צעד משמעותי לעבר חידוד כישוריו המוסיקליים כשנרשם לבית הספר למוזיקה רימון ברמת השרון. 
בשנתיים האחרונות שיחרר דיוויד סינגלים שקיבלו סיקור והספיק להגיע לתקשורת ברדיו ובטלוויזיה, זכה בפריצת השנה בצפון של רדיו קול רגע והיה מועמד לזמר השנה ברדיו "זה רוק". לפני המלחמה ששינתה את כללי המשחק לכולם הוא הפיק עם מפיקים מארה״ב אלבום שכולו שירים פרי יצירתו באנגלית שמתוכנן לצאת במרץ( ביום הולדתו).
דיוויד כרמל: "לפעמים, האמנות מוצאת את משמעותה ברגעים הכי לא צפויים! את השיר ואולי, כתבתי לפני שנתיים בעקבות מקרה טרגי נכנסתי לחדרי נסער, מלא ברגשות והמילים פשוט נכתבו עם הדמעות …..השיר הזה נדחה להוצאה כמה וכמה פעמים וכנראה שהיה סיבה הוא היה מיועד לאחת לליאור מיימון ז"ל.

ליאור מימון ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה
אחרי ה-7 לאוקטובר עם האסון הנורא שפקד אותנו, הבנתי שזה הזמן הנכון להוציא את השיר לעולם כדי להנציח את ליאור מיימון ז"ל שנקטפה ולתת להוריה טיפה של נחת ככל שאפשר כי מה שנשאר להם בסוף זה זיכרון". 

המילים של השיר לוכדות את מהות האובדן, הגעגוע, הזיכרונות המאבק להתקדם אל מול האבל.  השיר מסמל תזכורת כי גם לצד הטרגדיה, החיים ממשיכים.
אנו לכודים בתוך מבוך של שאלות חוסר וודאות וקושי למצוא תשובות בזמן כאב עצום. להיאחז בזיכרונות שנותרו ולשמר אותם בחיינו. הזדמנויות שהוחמצו ,במשאלות שלא התגשמו, הזמן שחמק ושהחיים יכולים להשתנות ברגע. השיר מהווה עדות לכוח הריפוי של המוסיקה ומציע ניחומים ותקווה לאנשים שעוברים דרכם בהתמודדות עם הנורא מכל.
 ״החיוך של ליאור ,לא ישכח לעולם יישאר חרוט במוחנו….״ אומרת אמה של ליאור. 
עדות לחיות ולשמחה שהשאירה מאחור.
תגיות זמר | חמאס | מלחמה | עזה | קרב | שיר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה