ויראלי

עברי לידר הצטרף לצעדת משפחות החטופים: "חשוב להחזיר את כולם"

הזמר הצטרף ליום השלישי של צעדת משפחות החטופים מתל אביב לירושלים ואמר לפני הצעדה: "המטרה הכי חשובה כרגע זה להחזיר את כולם וחשוב שכמה שיותר אנשים יצטרפו לצעדת המשפחות לירושלים. בואו נעשה את המקסימום שאפשר"
מערכת ice | 
עברי לידר (צילום יחצ)
הזמר עברי לידר מלווה הבוקר את בני המשפחות בדרכם לירושלים.
בני המשפחות: ״דורשים מחברי קבינט המלחמה לפגוש אותנו עוד היום. אזרחי ישראל צריכים לדעת שלחברי קבינט המלחמה אין זמן בשבילנו״
 
הזמר עברי לידר לפני תחילת הצעדה: ״המטרה הכי חשובה כרגע זה להחזיר את כולם וחשוב שכמה שיותר אנשים יצטרפו לצעדת המשפחות לירושלים. בואו נעשה את המקסימום שאפשר״.

מדובר ביום השלישי של צעדת המחאה של משפחות החטופים בדרישה לעשות כל מה שאפשר כדי להחזיר את 240 החטופים המוחזקים ברצועת עזה בחזרה לביתם. כזכור ב-7.10 עם תחילת מתקפת הטרור של מחבלי חמאס על יישובי העוטף ורציחתם של יותר מ-1,100 ישראלים, בנוסף ליותר מ-7,000 ישראלים נוספים שנפצעו, נחטפו 240 ישראלים נוספים לשבי חמאס בעזה. כתוצאה מכך ומירי בלתי פוסק של אלפי רקטות לעבר יישובי הדרום והמרכז נפתחה מלחמת חרבות ברזל, כאשר רוב תושבי העוטף נאלצו לעבור ולהתגורר בבתי מלון ובתי הארחה ברחבי הארץ, בעיקר בים המלח ובאילת. גם תושבי קו העימות בגבול לבנון פונו מבתיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה