תרבות ופנאי

אגם בוחבוט נכנסת לנעלי אנה זק: איפה תחליף אותה?

אחרי ההכרזה על מחלתה של אנה זק שתגרום לה להיעדר משבע הופעות, נמצאה לה ממלאת מקום: אגם בוחבוט, החולקת עמה אותה חברת הופעות, כבר הופיעה אתמול בהופעה הראשונה במקומה
מערכת ice | 
אגם בוחבוט (צילום יוטיוב/ אגם בוחבוט)
אנה זק נאלצת להיעדר, ויש לה מחליפה: בעקבות מחלתה של זמרת "אולסטאר וגופיות" שגרמה לה להפסד של שבע הופעות בסכום כולל של כ-420 אלף שקל, מי שתמלא את מקומה לפחות בחלק מהן היא אגם בוחבוט.
אתר mako פרסם כי כבר אתמול (שלישי) הוקפצה בוחבוט להופיע במקום זק באירוע עובדים של חברת DHL. בימים הקרובים תחליף בוחבוט את זק גם בהופעות נוספות. הסיבה שדווקא אגם נבחרה היא ששתי הזמרות חולקות את אותה חברת הופעות: "בוקינג".

אתמול כתבה אנה זק לעוקביה בסטורי, לצד תמונה בה היא מקבלת עירוי נוזלים: "אהובים שלי, אני רוצה קודם כל להודות לכם על כל ההודעות והדאגה שלכם. חזרתי היום מחופשה שקצת השתבשה, מהרגע שנחתתי נפל עליי חום 40 מעלות שלא ממהר לעזוב אותי, כנראה גם בימים הקרובים... אחרי זה הצטרפה גם דלקת גרון ודלקת אוזניים שלא יהיה לי משעמם. אז את החופשה העברתי במיטה בלי יכולת לקום ועם המון באסה ותסכול, אבל אני באמת מאמינה שהכל קורה לטובה והנה אני כבר בארץ וקיבלתי מלא עירויים שיעזרו לי ואני בטוחה שבקרוב זה כבר יהיה מאחוריי.
"לצערי הרב בגלל כל המצב הזה אני נאלצת לפספס כמה הופעות שממש ממש חיכיתי להן ובעיקר חיכיתי לפגוש אתכם! אני ממש ממש מצטערת שלא אצליח להגיע, יודעת שחיכיתם לזה כמוני וזה הכי מבאס אותי בעולם, אבל אני בטוחה שניפגש בקרוב. תודה על הסבלנות שלכם, תשמרו על עצמכם, אין חשוב כמו הבריאות! אוהבת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה