תרבות ופנאי

לראשונה בחייה: הג'וב החדש של אנג'לינה ג'ולי בברודוויי

השחקנית האייקונית תפיק לראשונה מחזה ותצטרף למספר סלבס שעשו את הצעד הזה
מערכת ice | 
אנגלינה גולי (צילום Gage Skidmore / flickr)
לרשימה ההולכת וגדלה של סלבס שעוברים אל מאחורי הקלעים, ניתן כעת להוסיף גם את כוכבת העל אנג'לינה ג'ולי, שהולכת לראשונה להפיק מחזמר בתיארטון המוערך ברודוויי, שבמהטן, ניו יורק.
השחקנית זוכת האוסקר תהיה המפיקה הראשית במחזמר החדש "The Outsiders" שיצא בברודווי, ומבוסס על רומן של הסופר ס.א הינטון, וכן על דרמת הפשע בעקבותיו שיצר פרנסיס פורד קופולה בשנת 1983, "Rumble Fish" (בעברית "ראסטי ג'יימס").
ג'ולי כמובן לא תיכנס לראשונה לתפקיד המפיקה, אם כי זו הפעם הראשונה שלה בתיאטרון. ג'ולי הפיקה בין היתר שני סרטים בכיכובה: "מליפיסנט: אדונית הרשע", מ-2019, ו-"איוון האחד והיחיד", מ-2020.
"האאוטסיידרים" נערכה בבכורה עולמית ב-La Jolla Playhouse מוקדם יותר השנה. צוות השחקנים בברודווי והתאריכים טרם נחשפו.

"אני מקווה שאוכל לתרום תוך כדי המשך למידה מהצוות המדהים הזה, שעבדתי איתו מאז שבתי הביאה אותי לראות את המופע ב-La Jolla Playhouse", אמרה ג'ולי לתקשורת האמריקאית. "אני לא יכולה להתחיל להביע כמה אני נרגשת מהמחזמר הזה לעשות את הופעת הבכורה שלו בברודווי ומצפה לחלוק את העיבוד החדש הזה של 'האאוטסיידרים' עם העולם".
נזכיר כי סלבס נוספים שהפכו למפיקי הצגות ומחזות בברודוויי כוללים את מריה קארי בלהיט הנוכחי "Some Like It Hot". כוכב הכדורסל לשעבר דוויין ווייד, השחקן גבריאל יוניון ורופול הצטרפו לצוות ההפקה של "Ain't No Mo", וניק ג'ונאס ופריאנקה צ'ופרה ג'ונאס הצטרפו לצוות ההפקה של העונה שעברה של "Chicken & Biscuits". ג'ניפר הדסון, דון צ'דל, מינדי קלינג ורופול היו גם בין המפיקים של "לולאה מוזרה" זוכה הטוני ב-2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה