תרבות ופנאי

הזמרת הצעירה איבדה את הכרתה: "המצב ממש חמור"

טורי קלי זוכת הגראמי בקטגוריית מוזיקת גוספל, שהחלה את הקריירה שלה לאחר שצברה תאוצה ברשת הובהלה השבוע לבית החולים בעקבות לאחר שאיבדה את הכרתה
שירה יום טוב |  1
טורי קלי (צילום torikelly אינסטגרם)
זוכת הגראמי פעמיים טורי קלי הובהלה במצב קשה לבית חולים ביום ראשון השבוע לאחר שהתמוטטה, כך לפי דיווח של הניו יורק טיימס. הזמרת הצעירה הייתה בארוחת ערב עם חברים בלוס אנג'לס כשהיא התעלפה לאחר שדיווחה על כך שלבה פועם במהירות חריגה.
מקורות דיווחו ל-TMZ שהצעירה בת ה-30 הייתה "בחוץ לזמן מה" ונלקחה לבית החולים באופן עצמאי. על פי הדיווחים, קלי מטופלת בקרישי דם לאחר שרופאים גילו מספר קרישים סביב כמה מהאיברים החיוניים שלה.
מקור אמר לרשת כי המצב עדיין "ממש חמור". קלי זכתה להכרה לראשונה לאחר שפרסמה סרטונים ליוטיוב בגיל 14. לאחר מכן היא עברה בהצלחה אודישן עבור "אמריקן איידול" ב-2010 בגיל 16, ולמרות שהודחה מאוחר יותר מהתוכנית המשיכה והוציאה את ה-EP הראשון שלה, "Handmade Songs", באופן עצמאי ב-2012.
היא הוחתמה ב-Capitol Records בשנה שאחרי, ואלבום הבכורה שלה באורך מלא, "Unbreakable Smile", יצא ב-2015, עם הסינגל הראשי, "Nobody Love", שהבטיח את הופעתה הראשונה ב-Billboard Hot 100 בארה"ב.
קלי זכתה בשני פרסי גראמי, שניהם בשנת 2019, עבור אלבום הגוספל הטוב ביותר ושיר הגוספל הטוב ביותר. מאז יציאת אלבומה האחרון ב-2020,  נעדרה מאור הזרקורים אך במרץ, קלי הציגה לראשונה את הסינגל האחרון שלה "Missin U", גם היא הפתיעה את המעריצים עם שינוי סגנון דרסטי - צביעת התלתלים הבלונדיניים שלה לשחור.
ביוני 2022 התייחסה קלי למחסור בשירים חדשים ממנה, "אני רואה את ההערות שלך וגם אני מתוסכלת, אני רק רוצה להוציא את המוזיקה הזו ולסיבוב הופעות שוב, אבל לצערי זה לא פשוט כמו לשחרר שירים מתי שאני רוצה", היא צייצה אז.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוי אוי אוי (ל"ת)
    טל 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור