ויראלי

מדונה מגיבה לראשונה אחרי האשפוז: "אני שונאת לאכזב"

מלכת הפופ, שאושפזה בטיפול נמרץ לפני כשבועיים, פרסמה פוסט חדש בחשבון האינסטגרם שלה, בו שיתפה לראשונה מה שעבר עליה בשבועיים האחרונים וגם על מתי תחזור להופיע
מערכת ice |  2
מדונה (צילום מתוך האינסטגרם)

מדונה אושפזה בשבועיים האחרונים בטיפול נמרץ, לאחר שלקתה בזיהום חיידקי, והדאיגה רבים ממעריציה ברחבי העולם. מלכת הפופ שיתפה הערב בעמוד האינסטגרם את מה שעבר עליה בשבועיים האלה והתייחסה גם לחזרה להופיע על הבמה.

"המחשבה הראשונה שלי כשהתעוררתי הייתה על הילדים שלי, השנייה על זה שאני לא רוצה לאכזב אף אחד מהמעריצים שקנו כרטיסים להופעות שלי", כתבה מלכת הפופ בת ה-64, והוסיפה: "לא רציתי לאכזב אף אחד מהאנשים שעבדו איתי בחודשים האחרונים, אני שונאת לאכזב".
מדונה התייחסה למצבה הרפואי ולסיבוב ההופעות הקרוב: "מתרכזת כרגע רק בבריאות שלי ובלהרגיש חזקה יותר, מבטיחה לחזור הכי מהר שאוכל, המטרה שלי כרגע זה לדחות את סיבוב ההופעות שנקבע לצפון אמריקה ולהתחיל באוקטובר באירופה".
 


כזכור, זמרת הפופ האהובה נמצאה לפני כשבועיים בביתה כשהיא ללא הכרה ומצבה הצליח להדאיג רבים ממעריציה ברחבי העולם, מקורביה חששו ממצבה ואחד מהם אמר כי מצבה של הזמרת מדאיג, היא הייתה חולה ובמצבים כאלה תמיד חושבים על הגרוע מכל אולם מצבה החלה להשתפר ולאחר ששוחררה מהאשפוז אף אמרה כי מצבה טוב.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתי תתפגרי
    מדונה 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סמרטוטה אילומינטית
    סגור
  • על מדונה
    נטלי 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צודק בכל מילה
    סגור