תרבות ופנאי

טקס פרסי הגראמי: האם הייתה נוכחות ישראלית בין הזוכים?

רשימת הזוכים בטקס פרסי הגראמי לא הפתיע רבים הלילה, אך בכל זאת כמה שיאים נשברו הלילה. כוכבת הערב הייתה ללא ספק ביונסה ששברה שיא חדש של זכיות, לצד הארי סטיילס שריגש את כל הקהל עם הזכייה הראשונה שלו בפסלון המבוקש ביותר
מערכת ice | 
טקס הגראמי (צילום shutterstock)
הלילה התקיים טקס פרסי הגראמי בארה"ב, לראשונה באולם נוצץ ויוקרתי ולא בזום, מאז פרוץ מגפת הקורונה. הערב כלל שבירה של כמה שיאים והגעה לנקודות היסטוריות חדשות. מי שגנבו את ההצגה העיקריות, באופן לא מפתיע כלל, הם ביונסה, הארי סטיילס וליזו.
הטקס החל עם הופעה של באד באני בדגש על פרגון לקהילות הלטיניות. לאחר מכן האומנים השונים החלו לקבל את הפרסים המבוקשים ביותר בעול המוזיקה המערבי, כאשר ביונסה זוכה בארבעה פסלונים, מתוך תשע מועמדויות, ושוברת שיא זכיות של 32 פסלונים. 
הארי סטיילס זוכה בפרס היוקרתי ביותר של הערב, אלבום השנה וגם את פרס אלבום הפופ הווקאלי. לצדו זוכה גם ליזו עם פסלון סינגל השנה, בוני רייט בשיר השנה וסמארה ג'וי בפריצת השנה. קנדריק לאמאר זוכה הלילה בשלושה פסלונים מתוך שונה ובהם שיא הראפ הטוב ביותר, הופעת הראפ הטובה ביותר ואלבום הראפ הטוב ביותר.
אדל זוכה השנה רק בפרס אחד על הופעת הפופ של שיר הקאמבק שלה Easy on Me, בעוד שקים פטרס וסם סמית' זוכים בפרס השיר הטוב ביותר בביצוע של צמד על הלהיט Unholy. גם כאן נעשית היסטוריה היות ופטרס היא האישה הטרנסג'נדרית הראשונה שזוכה בגראמי. טיילור סוויפט זוכה גם היא הערב רק בפרס אחד, על הקליפ הטוב ביותר.
למרות הקהל הנוצץ, היו אלו שבאופן מסורתי החרימו את הטקס, דוגמת דה וויקנד ודרייק, בטענה שאין שוויון בהליך הבחירה של הזוכים. לצד זאת, השנה לא הייתה נוכחות ישראלית מובהקת בקרב רשימת הזוכים היוקרתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה