תרבות ופנאי

אחרי שאכזבה את המעריצים, זה הפיצוי שתעניק הזמרת אודיה

לאחר האכזבה שיצאו איתה מההופעה הקצרה של אודיה, מבלי מועדון הפורום יקבלו כרטיס בחינם להופעה נוספת שתתקיים שם, "מינימום 60 דקות"
מערכת ice |  5
אודיה אזולאי (צילום מתוך האינסטגרם)
לפני שבוע זעמו מעריצי הזמרת אודיה לאחר שרכשו כרטיס ב-169 שקלים להופעה שלה, שנגמרה אחרי 45 דקות בלבד. כמאתיים איש שילמומחיר זה ואף יותר עבור כרטיס להופעתה במועדון הפורום בבאר שבע, ויצאו מאוכזבים
כעת המועדון מודיע על הופעת פיצוי באורך של שעה מלאה ויותר. "אחרי מספר ימים של מחשבה בהם ניסינו מה הכי נכון ויעשה לכם טוב, החלטנו לפתוח מופע נוסף של אודיה באורך 60 דקות מינימום." כתבו הפורום לרוכשי הכרטיסים בהופעה ההיא. כל מי שרכש כרטיס למופע בשבוע שעבר והתאכזב, וגם מי שרכש כרטיס ונהנה ממש, יקבלו כרטיס חדש ללא עלות."

אך לפני שתפצה את המעריצים מבאר שבע, אודיה תקיים היום מופע נוסף בהיכל מנורה בתל אביב. מופע אחד כזה כבר התקיים אתמול, בו נכנסה אודיה בכניסה שלא היתה מביישת את ביונסה, שהונחתה מלמעלה על במה עגולה וקטנה אל מעל לקהל.
במופע התארחו עידן רייכל, נועה קירל ורואי אדם, ואודיה הודתיה להם באינסטגרם שלה וכתבה, "וואו. אין לי מילים על הערב שהיה אתמול. אני רוצה להגיד לכולכם תודה רבה על האהבה הזאת, אני אוהבת אתכם כפול ומעריכה כל רגע שלנו יחד. תודה להשם יתברך עליכם".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    להעריץ
    ערן 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד ואיזה תודות לא שכחת אף אחד את לא צריכה את הערוצים . גלגלצ .12.13.את ממש תודעה והיגעת לרוב הנוער.זה מזכיר את פעם עם הקסטות בתחנה מרכזית בתא.היום יש יוטיובו עוד הרבה מקומות שאנשים משוטטים .הפרסום הולך לפנייך יותר מהרבה זמרים " מפורסמים"(בערוצים שהזכרנו ) תני בראש זה הזמן
    סגור
  • 4.
    מי זאת? (ל"ת)
    טל 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 3.
    מי זו הזמרת הזאת מלאת המעריצים?
    חח 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא מכיה שירים שלה בכלל.
    סגור
  • 2.
    יושנת- בעמידה! (ל"ת)
    מורן 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    אודיה
    אלמוני 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עוד אחת שחושבת שהשמש זורחת לה מהחת
    סגור