ויראלי

יעל שלביה ועומר אדם יעזבו את דובאי? "משהו זמני בלבד"

יעל שלביה, הדוגמנית והשחקנית, הצטלמה לקמפיין של ZER4U לכבוד הוולנטיין, וחשפה פרטים אודות התהליך העצום שעברה בשנה האחרונה: "במקום שהכי טוב לי בו מכל הבחינות"

מערכת ice | 
יעל שלביה (צילום עדן קונברטיקס)
הדוגמנית והשחקנית יעל שלביה, שמשמשת כפרזנטורית של ZER4U, הצטלמה היום (חמישי) לקמפיין חדש של ZER4U לקראת היום המאוהב ביותר בשנה, הוולנטיין. בהשראת האהבה והזוגיות בחייה, עומר אדם, שנשאר בדובאי, הגיעה יעל שלביה לחופשת מולדת קצרה ופרחונית לצילומי ולנטיין של ZER4U, שנערכו בלוקיישן רומנטי במיוחד ביפו.
שלביה אמרה במהלך יום הצילומים שהבית הוא כאן בישראל, תמיד היה ותמיד יהיה. דובאי זה משהו זמני בלבד. לדבריה, בשנה האחרונה היא עברה תהליך עצום והיום היא במקום שהכי טוב לה בו מכל הבחינות.
כזכור, לאחרונה פורסם כי יעל שלביה תהיה הפרזנטורית החדשה של מותג המשקפיים קאטליה מבית אופטיקנה. הדוגמנית והשחקנית תככב לצדו של עומר אדם הפרזנטור הראשי של המותג ובן זוגה בחיים. מדובר במותג שהושק לראשונה בקיץ 2021. הקולקציה מציגה עיצובים השואבים השראה מבתי האופנה המובילים באירופה בשילוב נגיעות לטיניות.
על שלביה נבחרה בשנת 2020 במקום הראשון ברשימת הנשים היפות בעולם של TC Candler וממשיכה לככב ברשימה היוקרתית גם ב-2021 ו-2022. יעל כיכבה בתפקיד ראשי בשלושת העונות של הסדרה המצליחה פלמ"ח המשודרת ביס לצופי טין ניק ותשתתף בעונת העשור של התוכנית "מחוברים" שתעלה בחודש הבא בהוט. יעל נכללה ברשימת פורבס 30 under 30 והיא מתחזקת עמוד אינסטגרם עם כ-1.4 מיליון עוקבים מכל רחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה