תרבות ופנאי

אודיה מעצבנת את המעריצים: 169 שקל ל-45 דקות הופעה?

כמאתיים איש שילמו כ-169 שקל ואף יותר עבור כרטיס להופעתה של הזמרת אודיה במועדון הפורום בבאר שבע, אך זו הסתיימה אחרי פחות משעה
מערכת ice |  2
אודיה אזולאי (צילום לידור חדידה)
על פי פרסום ראשון אמש (רביעי) של ערן סויסה, כתב הרכילות והתרבות של ישראל היום, כמאתיים איש שילמו כ-169 שקל ואף יותר עבור כרטיס להופעתה של הזמרת אודיה במועדון הפורום בבאר שבע, אך זו הסתיימה אחרי 45 דקות בלבד.
לדברי הנוכחים, הזמרת עלתה לבמה בסביבות השעה 21:30 וירדה סביב 22:15 בסך הכל. יש לציין כי זו ההופעה שהמועדון סגר עם הזמרת ולא עבור דקה יותר, אך הוא שיווק לכאורה את האירוע כמופע מלא, מה שהביא לזעם של הקהל.

אחת האורחות בפורום תיארה את ההופעה: ״הופעה שהייתה אמורה להתחיל בתשע, התחילה בתשע וחצי והסתיימה קצת אחרי עשר. כולם היו בהלם שזה נגמר כל כך מהר״, אורחת אחרת כתבה: ״הובטח מופע מלא עם כל הלהיטים והיא הופיעה בערך 50 דקות בזמן ששילמנו מחיר של הופעה במנורה. הזיה״. אחר כותב: ״זה היה מזלזל. כולנו פה בשוק״
עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של אודיה, מסר בתגובה: ה"פורום" באר שבע הזמין מופע של 45 דקות של הזמרת אודיה, זה החוזה שנחתם בין הצדדים. מחירי הכרטיסים ופרסומי המופע אינם קשורים אלינו אלא להפקת ה"פורום" ב"ש בלבד, אשר רכש הופעה מראש במחיר 'פיקס פרייס'".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים, מי הולך להופעה שלה??? (ל"ת)
    לא פראייר 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    "יוקר המחייה"?? (ל"ת)
    יוסף 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור